וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: סאני חתם לשנתיים, אוליבייה בון ייבחן

24.7.2013 / 15:40

אקס ולנסיה (24), ניגרי בעל אזרחות ספרדית, מצטרף לקבוצה. הקשר מניז'ר ששוחרר מבית"ר ירושלים, יגיע למחנה האימונים

צילום: קובי אליהו עריכת וידאו: טל רזניק

בני סכנין החתימה היום (רביעי) את אחד השמות הגדולים ביותר שנחתו אצלה אי פעם: סטיבן סאנדיי, קשר אחורי ניגרי בעל אזרחות ספרדית, הידוע יותר בכינוי סאני, חתם לשנתיים בקבוצה מהמגזר. מדובר בשחקן בן 24 בעל רזומה מרשים. הוא הגיע לספרד בגיל 16, שיחק בפולי אחידו ונרכש על ידי ולנסיה. הוא בילה תקופות השאלה באוסאסונה ובטיס בהן מיעט לשחק ובשנתיים וחצי האחרונות שיחק בנומנסיה מליגת המשנה. לסאני הופעות בנבחרות הצעירות של ספרד, אך הוא מייצג את הנבחרת הבוגרת של מולדתו ניגריה.

מי שעוד מועמד לחזק את הקבוצה הוא הקשר אוליבייה בון, שחקן נבחרת ניז'ר שנבחן ביומיים האחרונים בבית"ר ירושלים. בון יגיע בימים הקרובים לפולין וינסה להרשים את מרקו בלבול. השחקן בן ה-23 גדל במחלקת הנוער של נאנט, שיחק פעמיים בקבוצה הבוגרת ובהמשך עבר לקבוצת המילואים של ליל. בעונה החולפת הוא שיחק בפ.צ בריסל מליגת המשנה בבלגיה וב-26 משחקים כבש ארבעה שערים. הוא צבר שש הופעות בנבחרת ניז'ר ובין היתר שיחק איתה באליפות אפריקה ב-2012.

הקשר ההולנדי אלדריחה רוייר (29) הוצע לקבוצה ועשוי להגיע למבחנים במחנה האימונים. יחד עם זאת, במועדון מעריכים שסיכוייו להצטרף נמוכים. רוייר שיחק בשלוש השנים האחרונות בקבוצת אמן מהליגה השנייה בהולנד ובעברו השתייך לוויטסה.

הקשר סאני במדי ולנסיה. Ryan Pierse, GettyImages
רזומה מרשים ביותר. סאני במדי ולנסיה/GettyImages, Ryan Pierse

בתוך כך, בני סכנין ממשיכה לשהות בפולין כאשר בקבוצה קיימת שביעות רצון גדולה מבלם הרכש אברהם פאס. במועדון היו כאלה שפקפקו בהבאה של בלם בן 34 אלא שבינתיים הספרדי עושה רושם מצוין באימונים ובקבוצה אמרו שמדובר בבלם ברמה גבוהה מאוד. "הוא בלם טכני מאוד ומקרין שקט על ההגנה", אמר אחד משחקני סכנין. "אין ספק שאם הוא ימשיך ככה ויהיה בכושר ההגנה שלנו תהנה משקט וניסיון ברמה גבוהה מאוד".

כמו כן בקבוצה מרוצים מאוד מהיכולת של שני שחקני הכנף מוחמד גדיר ומוחמד כלביאת שנמצאים בכושר מצוין. מלבד פאס בסכנין מעוניינים להנחית לפחות עוד שלושה שחקנים בקבוצה. אחד מהם הוא פיראס מוגרבי, אותו מאוד רוצים בסכנין לראות מצטרף. יחד עם זאת, בקבוצה קיבלו מסרים שגם הפועל חיפה ושתי קבוצות נוספות מעוניינות בקשר ששוחרר רשמית מלאנס.

המאמן מרקו בלבול רוצה לצרף גם חלוץ זר לסגל. החלוץ האוקראיני ויאצ'סלב שבצ'נקו עדיין נבחן בקבוה ולמרות השער שהבקיע אתמול בניצחון 1:2 על אשדוד, בקבוצה אמרו שלא ברור אם הוא השחקן שיצטרף. שבצ'נקו לא הרשים יותר מדי את אנשי סכנין מבחינה טכנית, אך הרשים בפיזיות שלו ויישאר במחנה כשלאחר המשחק מחר מול יריבה מקומית אמורים לקבל בקבוצה החלטה לגביו.

מור שושן שחש אתמול דקירה בשריר וביקש להתחלף אמור להמשיך באימונים כרגיל ובקבוצה מאמינים שלא מדובר בפציעה שמסכנת את הבלם.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully