וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: בני סכנין גברה על אשדוד 1:2

23.7.2013 / 21:13

עלא אבו סלאח ושבצ'נקו שנבחן העניקו לקבוצה של בלבול ניצחון, גיא צרפתי צימק. פערים קטנים בין חסן אבו זייד לסכנין

במשחק אימון שערכה היום (שלישי) סכנין מול מ.ס אשדוד גברה החניכים של בלבול 2:1 על הקבוצה המתחדשת של ניר קלינגר. בדקה ה-55 האוקראיני הנבחן ויאצ'סלב שבצ'נקו שנהנה מבישול של מוחמד גדיר וקבע 0:1 לזכות סכנין. עלא אבו סלאח השלים את הניצחון עם שער משלו כשאחמד קאסום מחמיץ פנדל. אשדוד עוד הצליחה לכבוש שער כשגיא צרפתי צימק מהנקודה הלבנה. שבצ'נקו הרשים את סכנין ובקבוצה ימשיכו לבחון אותו במשחק אימון שייערך ביום חמישי מול קבוצה מקומית.

מור שושן הרגיש כאב בשריר וביקש להתחלף לקראת סוף המחצית הראשונה, אך בקבוצה הבהירו שלא מדובר במשהו רציני ושושן ימשיך כרגיל באימונים. גדיר הצטיין בשורות סכנין ומחר ינחת חלוץ ספרדי למבחנים.

חסן אבו זייד שחקן מכבי תל אביב לפני ננאד מרינקוביץ' שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
על הכוונת של בלבול. אבו זייד/ברני ארדוב

בני סכנין: פערים קטנים עם חסן אבו זייד

בני סכנין מנסה לקדם את המו"מ עם שחקנה של מכבי תל אביב חסן אבו זייד כדי להחתימו בקבוצה. בסכנין פנו למכבי תל אביב בנוגע לשחקן ומעוניינים לרכוש את כרטיסו, כשבשלב זה בתל אביב מעוניינים רק בהשאלה. בין השחקן שלא צפוי להישאר בתל אביב לבין סכנין הצטמצמו משמעותית הפערים והוא קרוב לסיכום תנאיו.

אבו זייד אמור למלא את המשבצת של אריק דג'מבה דג'מבה שסיכם בקבוצה ואז לאחר הסיכום בעל פה התגלעו פערים והשחקן, לפי דיווחים, בדרך לפרטיזן בלגרד מהליגה הסרבית. מלבד אבו זייד בסכנין מעוניינים מאוד גם בפיראס מוגרבי שמעדיף לחפש קבוצה באירופה לפני שיחליט לחזור לישראל.

בסכנין ממשיכים לבחון שחקנים זרים במחנה האימונים כאשר ואצ'יסלב שבצ'נקו, חלוץ אוקראיני בן 28, החל להיבחן היום בקבוצה. דריו מאטיץ' ששיחק בעבר בסכנין ממשיך להיבחן. אחד מהשניים ירשים את המאמן מרקו בלבול תפתח הקבוצה . מיידית במו"מ כשהמאמן מקווה מאוד להחתים חלוץ זר בקבוצה ועוד קשר נוסף.

עדכון ראשון: 16:54

בני סכנין בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully