וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בארץ - 24.7

הבלם טל בן חיים מצא בית חדש, בני סכנין החתימה את אקס ולנסיה, הפועל חיפה לוחצת על פרננדס, מגן בלגי ייבחן בבית"ר

21:20: רשמי: סאני, קשר בן 24 ששיחק בעבר בשורות ולנסיה, חתם לשנתיים בבני סכנין.

16:52: רשמי: סטנדרד ליאז' הודיעה על החתמת טל בן חיים בחוזה לשנתיים. לסיפור המלא

16:37: קשר נבחרת ניז'ר אוליבייה בון, שנבחן ביומיים האחרונים בבית"ר ירושלים ושוחרר, יצטרף למחנה האימונים של בני סכנין וינסה להרשים את מרקו בלבול.

מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל גיא לוזון חוגג, יורו 2013. ברני ארדוב
צירף שחקן ישראלי. לוזון/ברני ארדוב

15:45: בני סכנין מנהלת מגעים מתקדים עם הקשר סטיבן סאנדיי, הידוע בכינויו סאני. מדובר בקשר אחורי ניגרי בעל אזרחות ספרדית ורזומה מרשים. הוא השתייך בעבר לוולנסיה ובשנתיים וחצי האחרונות שיחק בנומנסיה. הקשר ההולנדי אלדריחה רוייר עשוי להגיע למבחנים.

15:05: בית"ר ירושלים תבחן את המגן השמאלי הבלגי לנדרי מולמו, 26, קונגולזי שנולד בבלגיה וגדל במחלקת הנוער של סטנדרד ליאז'. הוא שיחק גם בסנט טרוידן, בורסאספור הטורקית ובשנתיים האחרונות בקורטרייק, שם רשם אשתקד 22 הופעות ליגה.

14:04: בלם נבחרת ישראל טל בן חיים על סף חתימה בסטנדרד ליאז’: צפוי להצטרף לקבוצה החדשה של גיא לוזון בבלגיה, ולעזוב את אנגליה לראשונה זה תשע שנים. זו תהיה קבוצתו השמינית באירופה.

11:45: שמעון הדרי, שהודיע אתמול על התפטרותו ממכבי אום אל פאחם בשל המצב הכלכלי הקשה של המועדון, חזר בו היום אחרי פגישה שבה יושרו ההדורים בין הצדדים ובהנהלה הבטיחו כי כל החוזים עם השחקנים יוחתמו עד ליום שישי הקרוב.

11:21: הפועל חיפה תנסה לסגור ביומיים הקרובים עם דריו פרננדס. הקשר הארגנטינאי מקבל עדיפות על פני מריו אנג'לקוביץ' ו-ויורל פרפלאה שיגיעו להתרשמות במחנה האימונים.

דריו פרננדס, בית"ר ירושלים. קובי אליהו
בהפועל חיפה מעדיפים אותו. דריו פרננדס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully