וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפועל חיפה סיימה ב-0:0 מול ווז'דובאץ הסרבית

24.7.2013 / 21:51

האדומים שלטו, קוראץ' מצא את הקורה. במועדון לוחצים על דריו פרננדס לסגור ביומיים הקרובים ומעדיפים אותו על פני פרפלאה

צילום: קובי אליהו עריכת וידאו: טל רזניק

הפועל חיפה סיימה היום (רביעי) את משחק האימון הראשון שלה במסגרת מחנה האימונים בבלגרד בתיקו 0:0 מול ווז'דובאץ המקומית. חיפה שלטה במשחק לאורך מרבית הדקות, אבל לא מצאה את הרשת. ההזדמנות הטובה ביותר של האדומים הייתה בדקה ה-25, כאשר ז'רקו קוראץ' בעט כדור לקורה. ביום שישי תשחק חיפה מול אררט ירבאן הארמנית במשחק אימון שני במחנה.

חיפה החלה להאיץ את המו"מ עם דריו פרננדס כאשר בקבוצה מקווים שהקשר יסגור את הפרטים כבר בימים הקרובים. כידוע, הארגנטינאי התעמת עם מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן וסולק ממחנה האימונים. כעת מעוניין השחקן לעזוב את הקבוצה ולחתום בחיפה, איתה ניהל משא ומתן עוד לפני שסיכם עקרונית בבית"ר. יחד עם זאת, בקבוצה מהבירה עדיין לא החליטו כיצד לנהוג בקשר הוותיק.

כידוע, בחיפה היו מעוניינים מאוד להחתים את פרננדס ולאחר העימות במחנה האימון, החלו לעקוב במועדון אחר ההתפתחויות ועושים במועדון מאמצים גדולים להחתים את השחקן.

עוד עדות לכך שבחיפה מנסים לזרז את המגעים ולסגור עם השחקן כמה שיותר מהר היא העובדה שהרומני ויורל פרפלאה (28), שהיה אמור להגיע להיבחן, יגיע בסופו של דבר למחנה האימון רק מחר או ביום שישי וזאת רק אם פרננדס לא יחתום בקבוצה. "הרומני יגיע להיבחן אם דריו לא יסגור", אישר גורם במועדון. "כרגע מנסים להתקדם בכל מה שקשור לפרננדס".

דריו פרננדס, בית"ר ירושלים. קובי אליהו
עוקבים אחרי ההתפתחויות בעניינו. פרננדס/קובי אליהו

הקשר הסרבי מרקו אנג'לקוביץ' ששיחק בעונה שעברה בעירוני רמת השרון יגיע היום למחנה האימון להתרשמות ואם ירשים, הוא עשוי להצטרף בכפוף למגעים עם פרננדס. אנג'לקוביץ' (28) הגיע בינואר לרמת השרון ורשם 15 הופעות במדי הקבוצה.

הבלם דנילו ניקוליץ' ממשיך להתאמן עם הקבוצה במחנה ובחיפה מאמינים שהוא יסגור את כל הפרטים בימים הקרובים ויחתום רשמית לעונה נוספת.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully