וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: ויורל פרפלאה ייבחן

21.7.2013 / 20:50

הקשר הרומני ששיחק בספורטול סטודנטסק מהליגה השנייה יצטרף למחנה, צפו בביצועיו. דנילו ניקוליץ' נמצא על סף סיכום

צילום: קובי אליהו עריכת וידאו: טל רזניק

צפו בהפועל חיפה מנצחת את סכנין 2:3 במשחק אימון

אחרי שמור שושן שהתאמן בקבוצה במשך שבוע חתם הבוקר (ראשון) בבני סכנין, בהפועל חיפה יחפשו חלופות אחרות לעמדת הבלם. במועדון רוצים לחזק את ההגנה ולצרף בלם שיהווה חלופה הולמת לאושרי רואש וטאדאס קיאנסקאס, וייצור תחרות על ההרכב.

כעת, כשאופציית שושן ירדה מהפרק, בחיפה חיפשו מועמד אחר כששמותיהם של דנילו ניקוליץ' ששיחק בקבוצה בעונה שעברה ואיציק כהן ששייך למכבי חיפה עלו כאפשרויות הבולטות מבחינת האדומים מהכרמל. ניקוליץ' עצמו נמצא על סף סיכום אחרי שנפגש עם יואב כץ בסרביה ומרבית הפרטים בין הצדדים נסגרו. כעת ממתין כץ שהמאמן שלומי דורה יגיע לסרביה כדי לסגור סופית.

ניקוליץ', שחתם בקבוצה, יוכל לשמש במידת הצורך גם כמגן שמאלי כפי שהיה בשנה שעברה. כהן, שהתאמן בסכנין אך המשא ומתן איתו התפוצץ, עשוי לקבל פנייה גם כן. גם שמו של מור דהאן עלה בעבר כאופצייה אך נראה שרק אם שתי האופציות הללו ירדו מהפרק דהאן עשוי לקבל פנייה.

שחקן הפועל חיפה דנילו ניקוליץ'. קובי אליהו
יוכל לשמש במידת הצורך גם כמגן שמאלי. דנילו ניקוליץ'/קובי אליהו

בנוסף, בקבוצה ממשיכים לחפש קשר כאשר ויורל פרפלאה, קשר רומני ששיחק ספורטול סטודנטסק מליגת המשנה ברומניה וכבש 60 שערים ב-224 הופעות במדי קבוצתו, יגיע ביום שלישי לבלגרד למחנה וייבחן במדי הקבוצה. אם הוא אכן ירשים, הוא צפוי לחתום.

מחר תצא הקבוצה למחנה אימונים בבלגרד שם תשחק הפועל חיפה מול שלוש יריבות, וודובאץ ודוני סאם הסרביות וכן אררט ירבאן מארמניה. למחנה עשויים להגיע גם שחקנים זרים שייבחנו בקבוצה, כשהמטרה היא לצרף קשר מרכזי שיחליף את רן אבוקרט שעזב למכבי חיפה ואת גל אראל, שעד כה לא חתם על חוזה חדש בקבוצה ועשוי לעזוב. בהפועל חיפה מתגאים בעובדה שמתוך רשימת היוצאים למחנה ישנם 16 שחקני בית, מספר גבוה יחסית למועדון מליגת העל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

צפו בביצועיו של ויורל פרפלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully