וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אור אוסטווינד חתם לעונה

19.7.2013 / 10:36

הקשר מגיע מרמת השרון ויהיה שחקן הרכש השישי של האדומים הקיץ. כעת החתמתו של הרמוני איקנדה עשויה לרדת מהפרק

צילום: קובי אליהו עריכת וידאו: טל רזניק

אור אוסטווינד קשר רמת השרון חתם הבוקר (שישי) לעונה בהפועל חיפה. כידוע, אתמול הגיעו הצדדים להבנות עקרוניות על תנאי החוזה והבוקר בפגישה שנערכה בין ראשי המועדון לשחקן הוא חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת. הוא ערך אימון בכורה בקבוצתו החדשה, כשבמועדון בונים על אוסטווינד כזה שאמור להחליף את רן אבוקרט שעזב למכבי חיפה.

רמזי ספורי שחקן הפועל תל אביב מול אור אוסטווינד שחקן עירוני רמת השרון. קובי אליהו
עכשיו באדום. אוסטווינד, משמאל/קובי אליהו

עם עזיבתו של אבוקרט ליריבה העירונית חיפש דורה קשר אמצע ודריו פרננדס היה המועמד המוביל, וכשהאפשרות הזאת ירדה מהפרק פנו לאוסטווינד. הקשר יהיה שחקן הרכש השישי של המועדון העונה, וייצא עם הקבוצה למחנה האימון ביום שני הקרוב.

החתמתו של אוסטווינד תוריד מהפרק ככל הנראה את אופציית צירופו של הרמוני איקנדה שנבחן בקבוצה בשבועות האחרונים. איקנדה הרשים באימונים ובמשחקי האימון וגורמים במועדון רצו לראות אותו חותם, אך כעת נראה שבצוות המקצועי יוותרו על השחקן ואם יביאו זר נוסף הוא יהיה בעמדה אחרת.

בחיפה יתפנו כעת לנסות ולסיים את המו"מ עם מור שושן, שמתאמן כבר שבוע במדים האדומים. האדומים מקווים שהחתימה הרשמית עימו תתבצע עוד לפני היציאה למחנה האימונים. אם המשא ומתן לא יצלח, הוא ינסה למצות באירופה כשגם בני סכנין מעוניינת בו מאוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully