וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 23.7

יונייטד וסיטי נלחמות על סאלביו, ריאל מוכנה לשלם 50 מיליון יורו על וידאל, ליברפול מתקרבת לצירוף מגן ופיורנטינה מתחזקת

העברות

* פיורנטינה הודיעה על סיכום עם קשר פאלרמו יוסיפ איליצ'יץ' מפאלרמו. העסקה שתיחתם לאחר שהסלובני יעבור בדיקות רפואיות מוערכת בכ-9 מיליון יורו.

* אתלטיקו מדריד השאילה לראיו וייקאנו את הקשר המבטיח סאול (18). הוא ישוב לקולצ'יונרוס בקיץ הבא.

* ליברפול השאילה לשפילד יונייטד את הקשר בן ה-20 קונור קואודי. הסקאוזר הצעיר שימש לאחרונה כקפטן נבחרת אנגליה באליפות העולם עד גיל 20.

* סביליה השאילה לאלצ'ה את הבלם בן ה-24 אלברטו בוטיה. אחרי ששותף ב-18 משחקי ליגה בעונה שעברה, בוטיה מקווה לצבור יותר דקות במדי העולה החדשה ללה ליגה.

* דינמו קייב השאילה לאוויאן את הקשר פקונדו ברטוגליו. לקבוצה הצרפתית תהיה אופציה לרכוש את הארגנטינאי בן ה-23 בתום העונה.

* אוסאסונה שאלה מליברטאד הפרגוואית את החלוץ חוסה נונייס. לקבוצה מפמפלונה אופציה לרכוש את הפרגוואי בן ה-24 בתום העונה תמורת שני מיליון יורו.

* הקשר הגרמני מרווין בקאלורץ (23), שלא מצא את מקומו בבורוסיה דורטמונד ושיחק בקבוצת המילואים שלה, נמכר לאיינטרכט פרנקפורט תמורת 75 אלף יורו.

* חצי שנה אחרי שהיא רכשה אותו מפאלרמו תמורת כשני מיליון יורו, הופנהיים השאילה לפארמה את הקשר אפרייה אקווה. הגנאי בן ה-21 כבר הושאל לפארמה מפאלרמו בחצי הראשון של העונה שעברה.

* הקשר הארגנטינאי כריסטיאן צ'אבס חתם בפאס יאנינה היוונית אחרי שהוא סיים את חוזהו בנאפולי. צ'אבס בן ה-26 נרכש ב-2011 מסן לורנסו תמורת כ-1.5 מיליון יורו, אבל לא שיחק רק פעמיים במדי הקבוצה מדרום איטליה ובילה בעיקר בהשאלות.

פרנק למפארד שחקן צ'לסי מול אדוארדו סאלביו שחקן בנפיקה. רויטרס
שתי הקבוצות של מנצ'סטר חושקות בו. אדוארדו סאלביו/רויטרס

שמועות

* על פי 'מארקה', צוות המשא ומתן של ריאל מדריד הגיע לסיכום עם גארת' בייל על חוזה לשש שנים, במסגרתו ירוויח 10 מיליון יורו בעונה, וכעת ינסו הבלאנקוס לפתוח פעם נוספת במגעים עם דניאל לוי, יו"ר טוטנהאם שמסרב בתוקף לשחררו.

* על פי דיווחים באירופה, ריאל לא מוותרת גם על ארתורו וידאל והיא כבר העבירה ליובנטוס הצעה בגובה של 50 מיליון יורו על ארתורו וידאל. כרגע יובנטוס לא מעוניינת למכור את הצ'יליאני הפנטסטי, שלפני כמה שבועות האריך את חוזהו במועדון.

* 'לאק'יפ' טוען שקווין גמיירו, שצפוי לעזוב את פריס סן ז'רמן, נמצא על סף סיכום בסביליה.

* התקשורת הפורטוגלית טוענת שהקשר-חלוץ של בנפיקה, אדוארדו סאלביו, נמצא על הכוונות של מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי. בדיווח ב"או ז'וגו" נטען שהמחיר ההתחלתי שאיתו בנפיקה תפתח מו"מ על העברה של הארגנטינאי יעמוד על 40 מיליון יורו.

* קרלטון קול שסיים את חוזהו בווסטהאם, נמצא על הכוונת של העולה החדשה לפרמיירליג, קריסטל פאלאס. בחלוץ האנגלי מעוניינות גם כמה קבוצות מטורקיה.

* סוכנו של פאביו בוריני הודיע שהשחקן מרוכז רק בליברפול, אבל זה לא מונע דיווחים על עניין הולך וגובר של לאציו בחלוץ האיטלקי.

* עוד מליברפול: המאמן ברנדן רוג'רס הודה שהוא רוצה להחתים מגן שמאלי חדש ובספרד טוענים שהקבוצה ממרסיסייד חושקת במגן ולנסיה עלי סיסוקו.

* הקשר האחורי אלפרד נ'דיאיי עשוי לחזור לליגה הטורקית חצי שנה בלבד אחרי שעבר מוברסאספור לסנדרלנד. הצרפתי-סנגלי בן ה-23 נמצא על הכוונת של אסקישריספור.

* על פי דיווח באיטליה, זניט סט. פטרסבורג הציעה לאינטרנסיונל 25 מיליון יורו על החלוץ ליאנדרו דמיאו וכעת היא ממתינה לתשובה. גם נאפולי שמחפשת מחליף לאדינסון קבאני, מעוניינת בברזילאי.

חלוץ נבחרת איטליה הצעירה פאביו בוריני חוגג. GettyImages
יחזור לאיטליה? פאביו בוריני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully