וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 22.7

הידינק מתפטר מאנז'י, מויס מאשר שיונייטד הגישה עוד הצעה על פברגאס, אינטר מתעניינת בראמירס ובודבוז, ארסנל לא מוותרת על היגואין, מוריניו מצא יהלום ומונאקו מתחילה להיפטר משחקנים

העברות

* המאמן ההולנדי חוס הידינק התפטר מאנז'י מחצ'קלה, ומי שיחליפו הוא עוזרו רנה מולנסטיין. לידיעה המלאה.

* דויד טרזגה נשאר בארגנטינה. אחרי ששוחרר מריבר פלייט, חלוץ נבחרת צרפת לשעבר, 36, חתם לעונה אחת בשורות האלופה הטרייה ניואל'ס אולד בויס. לידיעה המלאה.

* אלפונס אראולה, השוער שהצטיין במדי נבחרת צרפת עד גיל 20, הושאל לעונה אחת מפריס סן ז'רמן ללאנס.

* הבלם הספרדי ג'ורדי פיגראס (26) יהיה שחקן הרכש העשירי שמגיע הקיץ לבטיס לאחר שחתם לשלוש שנים. פיגראס היה שייך לקלאב ברוז' ואשתקד בילה חצי עונה כמושאל בראיו וייקאנו.

* החלוץ האורוגוואי בריאן רודריגס, 26, נחת בספרד כדי לחתום בבטיס. הוא יעבור רשמית מהואצ'יפטו הצ'יליאנית אחרי שיעבור בדיקות רפואיות. בטיס שילמה מיליון יורו והצ'יליאנים יהנו גם מ-50 אחוז מהרווח על מכירה עתידית שלו.

* הקשר בן ה-21, יאקופו סאלה, הושאל מהמבורג לעולה החדשה לסרייה א', ורונה. סאלה גדל באקדמיה של אטאלנטה ובגיל 16 הצטרף למחלקת הנוער של צ'לסי.

* לא רק קונים: מונאקו שהשתוללה בצורת חסרת תקדים בקיץ הנוכחי, מנקה קצת את הסגל לרגל העומסים והיא שלחה את החלוץ הקמרוני אדגר סאלי (21) לשנת השאלה בלאנס מליגת המשנה.

* אקס מארסיי, קארים זיאני (30) ששוחרר מאל ג'איש הקטארית, לא חזר לאירופה ובחר להישאר במפרץ. הוא חתם לשנתיים בקבוצת אל עראבי, גם היא מקטאר.

* חברים חדשים לרמי גרשון וחנן ממן בואסלנד בוורן הבלגית: הקשר הצרפתי ניקולא גודמש שסיים את חוזהו בקלוז' הרומנית והחלוץ הסרבי דליבור וסלינוביץ', שהושאל לעונה מהאלופה אנדרלכט.

שחקן נבחרת אלג'יריה קרים זיאני. Ian Walton, GettyImages
נשאר במפרץ. זיאני/GettyImages, Ian Walton

שמועות

* "הסאן" מפרסם שריאל מדריד הודיעה למנצ'סטר יונייטד שתחדול מחיזוריה אחרי כריסטיאנו רונאלדו, וכי הוא אינו למכירה. "אין סיכוי שרונאלדו יעזוב", אמר קרלו אנצ'לוטי, "הוא השחקן הכי חשוב שלנו ואנחנו נעזור לו להצליח".

* עוד מיונייטד. המנג'ר דייויד מויס אישר שהקבוצה הגישה הצעה חדשה לברצלונה לרכישת ססק פברגאס. בארסה דחתה את ההצעה הראשונה בגובה 26 מיליון ליש"ט וכעת נראה שהשדים האדומים הגדילו את ההצעה ל-30 מיליון ליש"ט.

* על פי דיווחים באנגליה, ארסנל קרובה להחתים את ברנארד, שחקן ההתקפה המוכשר של אתלטיקו מיניירו. הברזילאי צפוי להגיע ללונדון ביום שישי על מנת לעבור בדיקות רפואיות ולחתום.

* באיטליה טוענים כי קייסוקה הונדה, קשר נבחרת יפן, קרוב למעבר למילאן. הרוסונרי צפויים לשלם לצסק"א מוסקבה רק 4 מיליון יורו בלבד, שכן חוזהו ברוסיה מסתיים בעוד כחצי שנה.

* חרף הדיווחים על המעבר הקרוב של גונסאלו היגואין מריאל מדריד לנאפולי, ארסנל עדיין לא מוותרת ומנסה להקדים את האיטלקים במירוץ אחר הארגנטינאי הבינלאומי. מנגד, אנצ'לוטי ביטל את הדיווחים: "דיברתי איתו, רוצה שהוא יישאר במדריד".

* מאמן ליברפול ברנדון רוג'רס, שנמצא עם הקבוצה במסע באוסטרליה, טוען שלואיס סוארס נשאר במועדון, אחרי שהחלוץ האורוגוואי הצטרף לחבריו: "יש הרבה שמועות וספקולציות על לואיס, אבל הוא מאוד מוערך בקבוצה, ואלא אם כן תגיע הצעה שמתקרבת לשווי שלו, אין על מה לדבר. הוא חזר אלינו, והוא נראה במצב רוח מצוין".

* רובין ואן פרסי טוען שמנצ'סטר יונייטד מלאת אמביציה: "יש לי עוד הרבה מה לתת, אני לא נח על השמרים. אני רוצה עוד תארים. בשנה שעברה הייתי רעב, השנה אני רעב אפילו יותר. בשנה שעברה זכינו באליפות, השנה אנחנו רוצים גם את האליפות, וגם לעשות יותר".

שחקן צ'לסי, ברטראן טראורה. Stanley Chou, GettyImages
בדרך לחוזה מקצועני ראשון. ברטראן טראורה/GettyImages, Stanley Chou

* על פי "דיילי סטאר", ניוקאסל עברה לשלב המעשים בכל הנוגע לבפטימבי גומיס והיא הגישה לליון הצעה רשמית עבור החלוץ. על פי הדיווח היא גם פנתה למארסיי בכל הנוגע לרכישת אנדרה פייר ג'יניאק.

* גסטון ראמירס מסאות'המפטון שוב מוזכר כמי שעשוי לחזור לאיטליה אחרי שנה אחת בסנט מרי'ז. האורוגוואי בן ה-22 ששיחק בבולוניה בשנים 2010-2012 ונרכש על ידי סוטון בקיץ שעבר תמורת 12 מיליון ליש"ט (שיא מועדון באותה תקופה), נמצא על הרדאר של אינטר.

* ראמירס הוא לא השחקן היחיד שמוזכר כמי שעשוי לחזק את הקישור ההתקפי של אינטר וב"קוריירה דלו ספורט" טוענים שגם קשרה הצרפתי-אלג'יראי של סושו, ריאד בודבוז, מאוד מעניין את וולטר מצארי.

* ז'וזה מוריניו סיפר שהוא אהב את מה שראה מהקשר הצעיר ברטראן טראורה במשחק הראווה של הקבוצה במאלזיה ושהקבוצה רוצה להחתים אותו על חוזה מקצועני ראשון, אבל צריכה לחכות שיהיה בן 18 ושאז הוא יקבל רישיון עבודה. טראורה בן ה-17, שחקנה של נבחרת בורקינה פאסו, משחק בנוער של צ'לסי מאז 2010. אתמול הוא כבש ובישל בניצחון של הבלוז על כוכבי הליגה המאלזית.

* ב"אס" טוענים אם ולנסיה תמכור את רוברטו סולדאדו לליברפול או טוטנהאם שמתעניינות בו, היא תחתים במקומו את הלדר פוסטיגה, הוגו אלמיידה או לוקאס באריוס.

* אברטון מגבירה את המאמצים שלה לרכישת הבלם המבטיח מורי קונה. הצרפתי בן ה-19, שייצג בעבר את נבחרת הנערים של חוף השנהב, הוא שחקנה של לה מאן.

* הקשר הסרבי של המבורג, גויקו קצ'אר, נמצא על הכוונת של מספר קבוצות באירופה. בין המתעניינות: רובין קאזאן ובשיקטאש.

* נשיא גנואה, אנריקו פרציוסי, הודה שקבוצתו עשויה להיפרד מהקשר האחורי יוראי קוצקה. וולפסבורג מאוד מעוניינת בסלובקי בן ה-26 שמחירו צפוי לנוע סביב 12 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully