וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוס הידינק התפטר מאימון אנז'י מחצ'קאלה

שלושה ימים אחרי שדחף שופט והורחק ל-6 משחקים, המאמן ההולנדי עזב את תפקידו. מאנז'י נמסר: "הוא לא היה עוד מאמן"

חוס הידינק התפטר מתפקידו כמאמן אנז'י מחצ'קאלה שני מחזורים בלבד לאחר פתיחת העונה ברוסיה. המועדון הרוסי הודיע רשמית כי קיבל את הצעת ההתפטרות של המאמן ההולנדי. "הידינק לא היה עוד מאמן אלא דמות מפתח בהיסטוריה של המועדון שהשפיע על התדמית שלו ברוסיה ומחוץ לה. הוא היה אחד הגורמים החשובים בהתפתחות המועדון וייסוד אקדמיית הכדורגל. עם הידינק, אנז'י רשמה את ההישג הגדול בהיסטוריה של המועדון, המקום השלישי בליגה הרוסית", נכתב בהודעה רשמית מטעם אנז'י.

חוס הידינק מאמן אנז'י מחצ'קאלה. Dmitry Korotayev, GettyImages
שמועות שהוא בדרך לברצלונה. חוס הידינק/GettyImages, Dmitry Korotayev

המאמן עצמו הוסיף: "ההחלטה לעזוב לא קלה לי, אבל תמיד אמרתי שהמשימה שלי היא לגרום למועדון להתפתח ולצמוח בכוחות עצמו בלי הנוכחות שלי. הזמן שלי הגיע. אני משוכנע שלמועדון יש עתיד גדול ואני שמח שהיה לי חלק בפרויקט הזה". עוזרו של הידינק, ההולנדי רנה מולנסטיין (49), הוצג בפני השחקנים כמחליפו של הידינק. מולנסטיין הצטרף לצוות האימון של אנז'י בתחילת חודש יולי.

אנז'י פתחה רע את העונה עם נקודה אחת משני מחזורי הפתיחה. ביום שישי נוצחה הקבוצה 2:1 על ידי דינמו מוסקבה ובמהלך המשחק הורחק הידינק לאחר שדחף קלות את השופט הרביעי. בעקבות האירוע, המאמן היה צפוי להשעייה משישה משחקים. הידינק הגיע לאנז'י בפברואר 2012 והוביל את הקבוצה למקום החמישי בעונה הראשונה ולמקום השלישי אשתקד. לאחר מסע שכנועים, חתם בקיץ ההולנדי בן ה-66 על חוזה לעונה נוספת, אך כאמור הוא יסיים את תפקידו מוקדם מהצפוי. עזיבתו הפתאומית הובילה לגל שמועות לפיהן יש קשר למשרה הפנויה בברצלונה.

בינתיים, דיווח ב"איל ג'ורנו" האיטלקי טען כי אנז'י פנתה למילאן והגישה הצעה סנסציונית הכוללת 35 מיליון יורו ומעבר של סמואל אטו כדי לקבל מהרוסונרי את סטפן אל שעראווי. אטו, שכיכב במדי אינטר לפני המעבר לרוסיה שהפך אותו לשחקן בעל השכר הגבוה בעולם, הוזכר כמועמד לעזוב את רוסיה בחלון ההעברות הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully