וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברח לוויטוריה: נמניה בייליצה חתם בפנרבחצ'ה/אולקר

22.7.2013 / 17:01

הסרבי (2.09, 25) עזב את יריבת מכבי ת"א, והפך לרכש הראשון של אוברדוביץ'. פאו האריכה את חוזהו של מאצ'יוליס

רכש ראשון לפנרבחצ'ה/אולקר בעידן המאמן הסרבי ז'ליקו אוברדוביץ'. הקבוצה הטורקית החתימה את הפורוורד הסרבי הנהדר נמניה בייליצה שניצל אופציית יציאה מחוזהו בקאחה לבוראל ויטוריה, יריבת מכבי תל אביב בשלב הבתים הראשון ביורוליג, והעדיף את האופציה הטורקית על פני מינסוטה טימברוולבס שהתעניינה בשחקן.

"המגעים נמשכו במשך יותר מחודשיים, וזה היה מאוד לא נוח", אמר סוכנו של השחקן בויאן טנייביץ', "זה לא סוד שהייתה לנו הצעה גם מברצלונה, שמאוד בנתה עליו, אבל העובדה שזליקו מאמן את פנרבחצ'ה גרמה לנו לרצות לבוא לפה. נמניה ישחק בשנתיים הקרובות בפנרחבצ'ה/אולקר, ואם ירצה בקיץ 2015 לצאת ל-NBA הוא יוכל תמורת פיצוי כספי".

שחקן נבחרת סרביה נמנייה בייליצה. AP
"אם ירצה בקיץ 2015 לצאת ל-NBA הוא יוכל תמורת פיצוי כספי". בייליצה/AP

בייליצה (2.09, 25) גדל בכוכב האדום בלגרד, ונבחר במקום ה-35 בדראפט 2010 על ידי וושינגטון. בעונת 2010/11 חתם בקאחה לבוראל לשלוש עונות עם אופציית יציאה לעונה רביעית, שכאמור נוצלה. הוא רשם מספר פציעות משמעותיות במהלך התקופה, אך בשנה וחצי האחרונות הרשים מאוד כשבעונה האחרונה רשם 9.9 נקודות ו-4.8 ריבאונדים בממוצע למשחק. בייליצה הוא חבר קבוע בנבחרת סרביה מאז שנת 2009, וזכה עם הנבחרת במדליית הכסף באליפות אירופה באותה שנה.

* יריבת מכבי תל אביב, פנאתינייקוס אתונה, הודיעה רשמית כי היא מאריכה את חוזהו של יונאס מאצ'יוליס בקבוצה. הליטאי חתם על חוזה לעונה נוספת בקבוצה. מאצ'יוליס שיחק 29 משחקי יורוליג במדי הירוקים בעונת 2012/13 ורשם 10.1 נקודות ו-4.1 ריבאונדים למשחק. הפורוורד בן ה-28 הגיע לפאו לאחר ששיחק שנתיים באולימפיה מילאנו.

* ג'ייסי קארול האריך את חוזהו בריאל מדריד בארבע שנים. הגארד הצטרף לבלאנקוס ב-2011, ובעונה שעברה רשם ממוצע של 10.4 נקודות ו-1.9 ריבאונדים למשחק בליגה הספרדית וממוצע של 11.9 נקודות ו-2.9 ריבאונדים ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully