וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ארסנל ניצחה 1:3 את נאגויה, 1:3 גם לאינטר

ז'ירו המשיך להפציץ, גם מיאצ'י ו-וולקוט כבשו מול הקבוצה הקודמת של ונגר. צפו בשערים של הנראזורי מול ויצ'נזה

אחרי שתי שביעיות במשחקי ההכנה הקודמים שלה במזרח הרחוק, ארסנל הסתפקה היום (שני) בניצחון 1:3 על נאגויה גרמפוס היפנית, הקבוצה אותה עזב ארסן ונגר לפני 17 שנים כדי להתמנות למאמן התותחנים.

תיאו וולקוט שחקן ארסנל כובש מול נאגויה גרמפוס. רויטרס
נעץ את השלישי. תיאו וולקוט/רויטרס

ונגר שוב יכול היה להתרשם מהכושר המצוין של אוליבייה ז'ירו, שהמתין שלוש דקות בלבד לפני שכבש את השישי שלו בתקופת ההכנה. תומאש רוזיצקי הגביה מצד ימין והחלוץ הצרפתי הגבוה נגח באין מפריע פנימה. בדקה ה-25 ניסיון של ז'ירו ברחבה נעצר בנגיעת יד של שחקן הגנה יפני. דווקא ריו מיאצ'י, שחקן נבחרת יפן שחזר לארסנל אחרי תקופת השאלה בוויגאן, הבקיע מהנקודה הלבנה. על השער השלישי היה חתום בדקה ה-55 תיאו וולקוט, אחרי בישול מצוין בכדור עומק של הצעיר גדיון זלאלם, כשנאגויה רק הצליחה לצמק עם שער של טרוקי טנאקה בדקה ה-71, ששימח מאוד את 45 אלף הצופים באצטדיון טויוטה.

לאחר המשחק מיהר ונגר להכחיש את הפרסומים על חתימה של הברזילאי ברנארד בקבוצה. למרות זאת, באנגליה טוענים כי שחקן ההתקפה המוכשר של נבחרת ברזיל, יעזוב את אתלטיקו מיניירו ויגיע ביום שישי ללונדון כדי לעבור בדיקות רפואיות.

צפו בניצחונה של אינטר 1:3 על ויצ'נזה

אינטר האיטלקית סיימה את מחנה האימון שלה עם ניצחון 1:3 על ויצ'נזה מהליגה השלישית. הנראזורי אמנם ספגו ראשונים מסטפנו ג'אקומלי, אבל פרדי גוארין השווה במהירות ואז וולטר מצארי קיבל שער בכורה מהרכש מפארמה, איסחק בלפודיל, שהשלים מהפך בנגיחה בדקה ה-41. אלברו פריירה האורוגוואי היה חתום על השער השלישי בדקה ה-84.

המאמן מצארי אמר בסיום: "רצינו לחתום את המחנה בצורה מסוימת, ואני מרוצה שעשינו את זה. אנחנו חייבים עדיין למצוא יותר איזון, אבל במחצית השנייה היה שטף טוב יותר במשחק שלנו".

איסחק בלפודיל שחקן אינטר. Dino Panato, GettyImages
שער ראשון במדי הנראזורי. איסחק בלפודיל/GettyImages, Dino Panato

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully