וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק נתניה: ראשון פרימן חתם לעונה אחת

22.7.2013 / 15:49

סנטר מ.כ הבקעה לשעבר (28, 2.06), שעל המגעים עמו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מצטרף לקבוצה של רובי בלינקו

ברק נתניה החתימה הבוקר (שני) את הסנטר האמריקאי ראשון פרימן לעונה הבאה. על המגעים המתקדמים בין פרימן לנתניה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. הסנטר הוא השחקן הזר הראשון שמצטרף לקבוצה של רובי בלינקו, כשבמועדון עושים מאמצים גדולים על מנת לצרף שחקנים נוספים לקבוצה שתעבוד השנה עם תקציב נמוך יותר מהעונה שעברה. בלינקו אמר על הצטרפותו של פרימן לקבוצה: "אנו נמצאים בשלבים מתקדמים של בניית הסגל. פרימן שחקן אתלטי, חזק ופיזי מאוד ויתרום לנו המון בצבע".

לידיעה הראשונית על המגעים בין ראשון פרימן במגעים לברק נתניה

ראשון פרימן שחקן מ.כ. הבקעה. ברני ארדוב
הזר הראשון שמצטרף לקופסל. פרימן/ברני ארדוב

פרימן (28, 2.06) הוא בוגר מכללת מסצ'וסטס משנת 2007, כשבשנתו האחרונה רשם 14.7 נקודות ו-8.3 ריבאונדים בממוצע למשחק. את עונתו הראשונה מחוץ לארצות הברית העביר בנאנט מהליגה השנייה בצרפת, ונבחר לשחקן העונה בליגה. ההצלחה הובילה אותו להצטרף לגראבלין מהליגה הראשונה, שגם שם הוא הרשים מאוד. בעונת 2009/10 הצטרף ללודוויסבורג הגרמנית, אך מגמת העלייה שלו נעצרה עם עונה רעה. פרימן המשיך את המסע באירופה כשחתם בפפינסטר הבלגית בה רשם 15.9 נקודות ו-8 ריבאונדים.

בעונת 2011/12 הגיע הסנטר לליגת העל, כשחתם במ.כ הבקעה ושיחק עם הקבוצה בחצי גמר גביע המדינה. לקראת סיום העונה שבר את האצבע בידו ונחתך. ב-16 משחקים בבקעה רשם 16.9 נקודות ו-6.9 ריבאונדים. לאחר השחרור שיחק בז'ואז'ו מהליגה הסינית. את העונה שעברה פתח בנאנטר, שזכתה באליפות צרפת, אך נחתך אחרי שני משחקים ועבר לשירוקי הבוסנית. פרימן רשם 5.3 נקודות ו-2 ריבאונדים ב-11 משחקים בליגה האדריאטית ושוחרר אחרי 4 חודשים בלבד בקבוצה.

עד כה החתימה נתניה את יהוא אורלנד ואייל שולמן, שהאריכו את חוזיהם בקבוצה עוד לפני סיום העונה. גם אלירן גואטה ודולב דראפיץ' צפויים להמשיך. במועדון מנהלים שיחות מתקדמות עם שחקני נבחרת העתודה תום מעיין ורפי מנקו, ומקווים לצרפם גם כן בתקופה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully