וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג טניס: קפיצה לפוניני, דלבוניס וקרלוביץ'

המנצחים הגדולים של השבוע רשמו שיפורים משמעותיים בדירוג. יוליה גלושקו מתקרבת למאייה הראשונה, פאר וסלע ירדו

על פי דירוג הטניס שהתפרסם היום (שני), אין שינויים דרמטיים בצמרת סבב הגברים. העשירייה הראשונה עדיין מורכבת באותו סדר: דג'וקוביץ', מארי, פרר, נדאל, פדרר, ברדיך, דל פוטרו, צונגה, גאסקה, ואוורינקה.

פביו פוניני האיטלקי, שזכה אתמול בטורניר המבורג והמשיך בכושרו המרשים, טיפס 6 שלבים למקום ה-19 בעולם, ונכנס לראשונה לטופ-20. מי שהפסיד לו בגמר היה הארגנטינאי פדריקו דלבוניס, שקפץ 49 שלבים לדירוג שיא, 65 בעולם. כזכור, דלבוניס גבר על רוג'ר פדרר, טומי רוברדו ופרננדו ורדסקו בדרך לגמר בגרמניה, שם הפסיד בשלוש מערכות.

איבו קרלוביץ', שזכה אתמול בטורניר בוגוטה אחרי שגבר בגמר 3:6, 6:7 על אלחנדרו פאיה המקומי, רשם זינוק נהדר של 68 שלבים, כשטיפס למקום ה-87 בעולם עם קאמבק למאייה הראשונה. עבור קרלוביץ', שדורג בשיאו 14 בעולם, זה היה תואר ראשון זה חמש שנים. מי שהפסיד לו, פאיה, חזר גם הוא למאייה הראשונה, עם קפיצה של 39 שלבים למקום ה-83 בעולם.

בקרב הישראלים: דודי סלע ירד שני שלבים למקום ה-97, אמיר ויינטרוב ירד שלב אחד למקום ה-213.

פאביו פוניני, טניסאי איטלקי. GettyImages
כניסה ראשונה לטופ 20. פוניני/GettyImages

גם בסבב הנשים אין שינויים בצמרת הדירוג. בראש הדירוג כמובן עומדת סרינה וויליאמס, שגרפה אתמול את התואר ה-53 בקריירה עם זכייה בגשטאד בשבדיה. אחריה נמצאות שראפובה, אזרנקה, רדוואנסקה, לי, אראני, קבחטובה, ברטולי, קרבר, ווזניאקי. האוסטרית איבון מויסבורגר, שזכתה בטורניר בד גשטיין במולדתה, עלתה 28 שלבים למקום ה-58 בעולם.

בקרב הישראליות: יוליה גלושקו ממשיכה להתקרב למאייה הראשונה, כשעלתה שלושה שלבים למקום ה-110. שחר פאר ירדה שישה שלבים למקום ה-149.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully