וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו פוניני זכה בהמבורג, סרינה זכתה בבשטאד

האיטלקי המשיך ללהוט עם תואר שני בתוך שבוע. הציל נקודת משחק וניצח את דלבוניס ב-3 מערכות. סרינה דרסה את לארסון

פאביו פוניני המשיך היום (ראשון) בכושרו הפנטסטי כשזכה בטורניר המבורג שבגרמניה (סך פרסים של 1.1 מיליון יורו). האיטלקי בן ה-26, שזכה לפני שבוע בטורניר שטוטגרט, גבר היום את פדריקו דלבוניס הארגנטינאי 6:4, 6:7, 2:6 וכעת הוא צפוי לטפס כמה שלבים מהמקום ה-25 בעולם בו הוא נמצא כרגע. דירוג השיא של פוניני הוא 24.

בדרך לגמר דלבוניס הדיח את ברבע הגמר את פרננדו ורדסקו ואתמול הדהים את רוג'ר פדרר בחצי הגמר, אבל היום מי שרצה לראות את המדורג 114 בעולם משלים את הסנסציה עם תואר ראשון בקריירה, התאכזב. הארגנטינאי ניצח במערכה הראשונה והגיע לנקודת אליפות בשובר השוויון במערכה השנייה, אבל פוניני לא נשבר וחזר מפיגור 8:7 לניצחון 8:10. מכאן המומנטום היה שלו והוא המשיך לזכייה שנייה בקריירה.

פאביו פוניני, טניסאי איטלקי. GettyImages
פאביו פוניני, טניסאי איטלקי/GettyImages

סרינה וויליאמס זכתה בטורניר בשטאד שבשבדיה אחרי ניצחון 4:6, 1:6 על יואהאנה לארסון המקומית. השבדית בת ה-24 שברה את המדורגת 1 בעולם ועלתה ל-1:3 במערכה הראשונה, אבל שמטה את היתרון שלה ונכנעה.

לאמריקאית בת ה-31 זה היה תואר ה-WTA ה-53 בקריירה והיא השתוותה למוניקה סלש, לא כמות זכיות זהה. שתיהן מדורגות במקום התשיעי בקטגוריה הזו. המאזן שלה במשחקי גמר עומד כעת על 16:53, בעוד ללארסון זה היה הפסד שלישי מתוך שלושה במשחקי גמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully