וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אייל משומר סובל מקרע בירך

השחקן ייעדר כ-10 ימים, ועשוי להחמיץ גם את המשחק הראשון בסיבוב הבא. דוידוביץ' הצטרף לצוות המקצועי של מחלקת הנוער

אדריאן הרבשטיין
אייל משומר שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
יחמיץ את שני המשחקים הבאים. משומר/קובי אליהו

מכבי חיפה מתכוננת למשחק הגומלין שלה מול חזאר לנקראן האזרית בתקווה להעפיל לשלב הבא במוקדמות הליגה האירופית, אחרי 0:2 במשחק הראשון. הקבוצה ערכה הבוקר (שני) אימון נוסף, שגם בו לקח חלק קפטן הנבחרת יוסי בניון. מי שבוודאות לא ישחק ביום חמישי הוא אייל משומר, הסובל מקרע בירך וצפוי להיעדר כ-10 ימים. משומר ככל הנראה יחמיץ גם את המשחק הראשון בסיבוב הבא, במידה שהקבוצה אכן תעפיל, ומי שיחליף אותו בהרכב יהיה ככל הנראה אלעד גבאי.

חלוץ הרכש שמעון אבוחצירה התייחס לגומלין: "אני חושב ש-0:2 זאת תוצאה טובה. שיחקנו טוב, עברנו מחצית ראשונה ויש לנו עוד משחק קשה מאוד, בחוץ. ניתן את המקסימום.

"יחסית למשחק ראשון, היה משחק מצוין. ראו את ההשקעה, היו דברים טובים. יש עוד מחצית לא קלה, ואנחנו ניתן הכל על מנת שנעבור. לא חושב על אפשרות שלא נעבור. צריך לחשוב חיובי אנחנו קבוצה שצריכה להיות בשלב הבא. כל אימון אתה רואה את השיפור של הקבוצה, ובכל משחק אתה משתפר ומחזק את הדברים הטובים. ככה זה צריך להיות לאורך כל הדרך".

על ההופעה הראשונה במדים הירוקים אמר: "בסך הכל באופן אישי אני לא נוהג לדבר על עצמי. הכי חשוב שהקבוצה ניצחה. זאת הייתה המטרה וככה צריך להמשיך".

שמעון אבוחצירא שחקן מכבי חיפה באימון. אדריאן הרבשטיין
אופטימי. אבוחצירא באימון/אדריאן הרבשטיין

שוער העבר ניר דוידוביץ', שפרש בתום העונה האחרונה, הצטרף לצוות מאמני השוערים של מחלקת הנוער. דוידוביץ' יאמן את קבוצות הילדים עד הנוער, ובמסגרת תפקידו ידריך את שוערי המחלקה הצעירה ויערוך סקאוטינג אחר שוערים שיתאימו לחזק את המועדון. נשיא חיפה יעקב שחר: "שמח שעוד שחקן עבר משתלב במועדון שלנו. לניר תפקיד חשוב והוא יתרום מניסיונו העשיר לשחקני מחלקת הנוער". דוידוביץ': "יום שמח עבורי, שמח שאמשיך להיות חלק מהבית שליווה אותי מגיל 8 ושמח שאוכל לתרום לדור ההמשך".

ניר דוידוביץ' שוער מכבי חיפה במשחק הפרישה. אדריאן הרבשטיין
ממשיך במועדון. דוידוביץ'/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully