וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תזכה לאבטחה כבדה במשחק בלנקראן

21.7.2013 / 21:36

נציג משרד הביטחון שוחח עם השחקנים לקראת הנסיעה לאזור הגבול עם איראן. הקבוצה גברה 0:1 על הנוער. יוסי בניוון שותף

אדריאן הרבשטיין

במכבי חיפה עורכים את ההכנות המקצועיות לקראת משחק הגומלין מול חזאר לנקראן, אבל מתברר כי חלק גדול מההכנות הכלליות של הקבוצה נוגעות דווקא לסידורי ביטחון. נציג של משרד הביטחון ערך שיחה עם שחקני מכבי חיפה, והבהיר כי הקבוצה תזכה לרמת אבטחה גבוהה באזרבייג'אן, כיוון שהעיר לנקראן מרוקחת קילומטרים ספורים מהגבול עם איראן.

בגלל החשש הביטחוני, האבטחה סביב הקבוצה תהיה כפולה: המשטרה המקומית תלווה את הקבוצה במהלך שהותה, וגם גורמי ביטחון ישראלים יהיו מעורבים בשמירה על בטחונה. השחקנים התבקשו לבדוק את התיקים במהלך שהותם בחדר מחשש שמונח בהם חפץ חשוד, לא לצאת מהמלון ללא ליווי של שחקן נוסף או איש ביטחון צמוד. כמו כן, חולקו הוראות בטיחות נוספות.

אימון מכבי חיפה. קובי אליהו
השחקנים התבקשו לבדוק את התיקים במהלך שהותם במלון ולא לצאת מהמלון ללא ליווי/קובי אליהו

הקבוצה חזרה היום לאימונים וקיימה משחק אימון מול קבוצת הנוער בו היא ניצחה 0:1 משער של שובל גוזלן. הבוגרת שיחקה עם ההרכב השני שלה. עידן ורד ואביחי ידין שותפו במשחק. יוסי בניון ששומר על כושר בקבוצה שותף במחצית השנייה.

המאמן אריק בנאדו לא אמור לערוך שינויים בהרכב לגומלין ביחס למשחק הראשון. אביחי ידין שמתאושש מפציעה יחזור לסגל, בעוד אייל גולסה אמור להמשיך על הספסל. במועדון מאמינים שהקשר יחתום תוך שבועיים על חוזה חדש, משום שהסיכום בין השחקן לסגן הנשיא עוזי מור הוא שאם עד סוף החודש לא תוגש הצעה ריאלית עבורו, ייפתח משא ומתן. עד כה הוגשו למועדון מספר הצעות בסכומים לא ריאליים. החלוץ דינו אנדלובו רשום למשחק, אבל שוב לא יהיה בסגל ועשוי לעזוב בקרוב.

עוד שחקן שלא ייסע למשחק הגומלין הוא החלוץ ויאם עמאשה, שרק לאחרונה דרש מהמועדון לשחרר אותו בחינם תמורת עזיבה. בחיפה, כזכור, סירבו למהלך והחלוץ דורש להגיע לפשרה. אם אנדלובו יעזוב, עמאשה שוב יבקש מבנאדו לחזור לסגל. כרגע המאמן לא מעוניין בשחקן, אבל אם יצטרף חלוץ זר לפני המשחק בסיבוב הבא, כפי שהמאמן מתכנן, ייתכן שייענה לבקשה. בינתיים עמאשה עורך אימונים אישיים, עם מאמני הכושר, איציק כהן ושלומי אזולאי שאמור להצטרף בימים הקרובים לבית"ר ירושלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ויאם עמאשה מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
דורש פשרה. ויאם עמאשה/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully