וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: ניקוליץ' נשאר. יצטרף למחנה האימון

22.7.2013 / 9:41

הסרבי סיכם עם יואב כץ על המשך דרכו בקבוצה ויחבור לחבריו בסרביה. שלומי דורה: "נחזור ממחנה האימון טובים ומגובשים"

צילום: קובי אליהו עריכת וידאו: טל רזניק

צפו ב-2:3 של הפועל חיפה על בני סכנין במשחק אימון

דנילו ניקוליץ' יצטרף היום (שני) למחנה האימונים של הפועל חיפה בבלגרד ולאחר שיחה עם המאמן שלומי דורה צפוי לחתום לעונה נוספת בקבוצה. כידוע, אתמול שוחח ניקוליץ' עם הבעלים יואב כץ והצדדים הגיעו להבנות. בשעות הלילה הודיע כץ לבלם הסרבי שהוא מתבקש להגיע למחנה האימונים ואחרי שיחה עם המאמן הוא צפוי לשבת כדי לסגור באופן סופי את המשא ומתן. ניקוליץ אישר את הדברים ואמר לוואלה! ספורט "היום אצטרף לקבוצה שתגיע לבלגרד".

לפני ההמראה אמר דורה: "המטרה המרכזית של המחנה היא גיבוש וחיבור הקבוצה והשחקנים החדשים שצירפנו לאלו שממשיכים עונה נוספת. המחנה יתקיים במתקן ברמה גבוהה ובמהלכו נקיים שלושה משחקי אימון. אני יוצא למחנה אימונים בתחושה טובה ועם הרבה ביטחון בקבוצה ואין לי ספק שנחזור מסרביה הרבה יותר טובים ומגובשים".

הבלם אושרי רואש הוסיף: "ישנה חשיבות רבה לקיום מחנה האימונים, הן מבחינה מקצועית וגופנית והן מבחינה חברתית וגיבוש הקבוצה. באופן אישי אני שמח שהפעם אני יוצא למחנה האימונים עם ראש נקי כאשר החוזה שלי חתום. כמי שנמצא שנים רבות במועדון, אני מודע לכך שמוטלת עלי ועל שחקנים ותיקים נוספים האחריות להנהיג את הקבוצה. נעשה הכול כדי שתהיה לנו עונה מוצלחת".

במהלך המחנה תקיים הקבוצה שלושה משחקי אימון: נגד ווז'דובאץ ודוניי סרם הסרביות ומול אררט ירבאן הארמנית.

שחקן הפועל חיפה דנילו ניקוליץ'. קובי אליהו
יצטרף לאימונים אחרי שיחה עם דורה. ניקוליץ'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully