וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: גל אראל חתם לארבע שנים

קשר הפועל חיפה עובר לנגב ויהיה השחקן השמיני החדש בקבוצה של אלישע לוי: "אני מתרגש מאוד ומוכן לאתגר החדש"

קשר הפועל חיפה גל אראל, חתם היום (ראשון) לארבע שנים בהפועל באר שבע. אראל סיים את חוזהו בהפועל חיפה, אך המועדון יקבל בדמי השבחה בסך 800 אלף שקל. אראל התאמן עם קבוצת נעוריו, אך לא הגיע לסיכום עם כץ. לפני היציאה למחנה האימונים החתימה הפועל חיפה את אור אוסטווינד מה שסלל למעשה את דרכו של אראל החוצה.

"אני מאושר מאוד, מודה להפועל חיפה על השנים היפות שהיו לי שם, אני מוכן לאתגר החדש ואני מאוד מתרגש", כך אמר אראל לאחר חתימתו. השחקן ימריא מחר בשש בבוקר לפולין כדי להצטרף לקבוצתו החדשה במחנה האימונים שלה.

קשר הפועל חיפה גל אראל. קובי אליהו
בבאר שבע ממשיכים לבנות קבוצה מעניינת. אראל/קובי אליהו

אראל, 24, גדל במחלקת הנוער של הפועל חיפה וב-2008 רשם הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת, אז בליגה הלאומית. בארבע העונות האחרונות רשם 108 הופעות במדי האדומים בליגת העל וכבש שבעה שערים, כאשר בעונה שעברה שיחק לא מעט בעמדת הבלם. כאמור, אראל סיים את חוזהו וכעת ייפרד לראשונה בקריירה מהקבוצה בה גדל. במהלך הפגרה ניהל מגעים מתקדמים גם עם בית"ר ירושלים, אך אלו לא הבשילו לכדי חתימה.

הקשר יהיה שחקן הרכש השמיני של באר שבע בקיץ אחרי אליניב ברדה, מאור בוזגלו, קובי דג'אני, טומיסלב פאיוביץ', בן ביטון, בן תורג'מן והשוער שלומי בן חמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully