וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "מרוצה מהסגל של ריאל, לא צריך רכש חדש"

ריאל מדריד פתחה את עידן קרלו אנצ'לוטי עם שישייה, המאמן הצהיר: "רונאלדו הכי חשוב בקבוצה, רוצה שהיגואין יישאר איתנו"

ריאל מדריד פתחה אתמול (ראשון) את עידן קרלו אנצ'לוטי עם ניצחון 0:6 על בורנמות', העולה החדשה לצ'מפיונשיפ, והמאמן החדש נדרש לענות על כל סימני השאלה סביב הסגל של הבלאנקוס. בכל הנוגע לכריסטיאנו רונאלדו, ששוב היה הקיץ בכותרות עם שמועות שיעבור לפריס סן ז'רמן או יחזור למנצ'סטר יונייטד, אנצ'לוטי הבהיר: כריסטיאנו הוא השחקן הכי חשוב בקבוצה, והוא יהיה גם בעתיד. כולם יודעים כמה הוא טוב וכמה הוא חשוב לקבוצה, אין בכלל ספק שהוא איתנו".

קרלו אנצ'לוטי, מאמן ריאל מדריד. Charlie Crowhurst, GettyImages
אופטימי. אנצ'לוטי/GettyImages, Charlie Crowhurst

גם אתמול רונאלדו נראה מצוין, גם מבחינה פיזית וגם מבחינה מקצועית, כשהפורטוגלי כובש צמד קליל. סמי חדירה, אנחל די מריה וקסמירו כבשו גם הם עבור ריאל מדריד, כמו גם גונסלו היגואין, החלוץ הארגנטינאי, שנטען שהוא בדרך לנאפולי. אנצ'לוטי טוען ש"היגואין הוא שחקן פנטסטי, וכרגע הוא שחקן של ריאל מדריד. חשוב מאוד שהוא כבש שער, אמרתי לו שאני רוצה שהוא יישאר".

המאמן האיטלקי אומר ש"הדבר הכי חשוב זה שהקבוצה עבדה קשה וששחקנים כמו רונאלדו ואוזיל ועוד צעירים מוכשרים הראו ניצוצות יפים בהתקפה ושיחקו היטב. היו לנו קצת בעיות בהתחלה, אבל זה טבעי. יש לנו שחקנים מצוינים, ואני שמח מהסגל שיש לי. אנחנו לא צריכים לצרף עוד שחקנים".

כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד. Charlie Crowhurst, GettyImages
נראה מצוין. רונאלדו/GettyImages, Charlie Crowhurst

אנצ'לוטי גם לא חשש לעשות ניסויים בתפקידים שונים, כשמסוט אוזיל והרכש החדש איסקו שיחקו ביחד במרכז המגרש: "זה היה רק ניסוי, אבל אני מאמין ששחקנים מוכשרים יכולים לשחק ביחד. חשוב מאוד למצוא את האיזון בין הגנה להתקפה, זה הדבר הכי קשה. נצטרך זמן בשביל להשלים את זה".

איסקו, ריאל מדריד. Charlie Crowhurst, GettyImages
משתלב. איסקו/GettyImages, Charlie Crowhurst

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully