וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: 0:6 לריאל בבכורה של אנצ'לוטי, חמישייה לבאיירן

הבלאנקוס מחצו את בורנמות' 0:6 עם צמד של רונאלדו, טיאגו כבש שער בכורה ב-1:5 על מנשנגלאדבך. רביעייה לצ'לסי

הקבוצות הבכירות של אירופה ממשיכות במסע משחקי ההכנה שלהן לקראת העונה הקרובה שברוב הליגות הבכירות, תיפתח באמצע חודש אוגוסט. מי שמרשימה בינתיים ומושכת את מירב תשומת הלב היא אלופת אירופה באיירן מינכן, שנראית נהדר גם תחת המאמן החדש פפ גווארדיולה. הבווארים הביסו היום 1:5 את בורוסיה מנשנגלאדבך וזכו בטורניר טלקום המסורתי. החדשות המרעננות מהמשחק הזה היו שער הבכורה של טיאגו, קשר הרכש שהגיע מברצלונה. קרלו אנצ'לוטי רשם הופעת בכורה משובחת בריאל מדריד, שהביסה את בורנמות' מליגת המשנה באנגליה 0:4. צ'לסי הביסה את כוכבי מאלזיה 1:4.

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי. רויטרס
יופי של ספתח. אנצ'לוטי/רויטרס

בורנמות' - ריאל מדריד 6:0

עידן קרלו אנצ'לוטי בריאל מדריד נפתח ברגל ימין, וגם בורנמות' הקטנה, שעלתה אשתקד לליגת המשנה באנגליה, בוודאי מרוצה מהפסטיבל שהתקיים בעירה ביממה החולפת. 11 אלף אוהדים מילאו את אצטדיון דין קורט, שילמו 60 ליש"ט לכרטיס ואפילו זכו לראות שישה שערים, הגם שלא לכיוון המועדף עליהם.

אנצ'לוטי העניק הופעת בכורה בהרכב לשחקני הרכש איסקו ודני קרבחאל, וראה את כריסטיאנו רונאלדו מפציץ בעיטה חופשית שחלפה ליד הקורה, וסיפק מבצע מרהיב נוסף שלא היה רחוק מלהיכנס. הבלאנקוס המשיכו ללחוץ, ובדקה ה-21 היה הכוכב הפורטוגלי מדויק יותר, כשסובב נהדר כדור חופשי מחוץ לרחבה, הישר אל הרשת כדי לקבוע 0:1. בדקה ה-40 השלים רונאלדו צמד, כאשר ניצל בישול של קרבחאל וטעות בהגנה המארחת, עקף את השוער דריל פלהבן וגלגל פנימה. שלוש דקות חלפו, וכדור קרן משמאל מצא את הצד החיצוני של הנעל של סמי חדירה, שבעט יפה לרשת וקבע 0:3 עם הירידה לחדרי ההלבשה.

עם פתיחת המחצית השניה שלף אנצ'לוטי את גונסאלו היגואין מהספסל, אולי ב-45 הדקות האחרונות שלו במדים הלבנים. דקה חלפה, ופיפיטה קיבל מסירה ממחליף נוסף, קאסימרו המוכשר, ומול השוער לא נכשל וכבש את הרביעי. קאקה שנכנס גם כן לכר הדשא הדביק בעיטה נפלאה למשקוף בדקה ה-56. אנחל די מריה כבש את החמישי בדקה ה-67, ובדקה ה-84 עבר לתפקיד המבשל, כאשר הציב את קאסימרו מול השוער, והקשר הברזילאי לא התבלבל וקבע את תוצאת המשחק: 0:6 קליל לבלאנקוס.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
עשה חיים באנגליה. רונאלדו/רויטרס
עוזר מאמן ריאל מדריד זינאדין זידאן. רויטרס
השגיח מקרוב: זינאדין זידאן/רויטרס

באיירן מינכן - המבורג 1:5

כמו במשחק מול המבורג, באיירן נראתה נהדר ופשוט פירקה את היריבה כבר בפתיחה. פרנק ריברי התכבד בשער הראשון עם בעיטה מהאוויר בדקה ה-17 אחרי בישול של אריאן רובן. פיליפ לאהם, שתופקד כקשר אחורי, כבש את השני בדקה ה-24 ודקתיים לאחר מכן הגיע הרגע שלו חיכו אוהדי באיירן. כאשר טיאגו כבש בסטייל את השלישי כשדחק עם החזה הרמה מצד שמאל. גלאדבך צימקה בדקה ה-30 מפנדל של דה יונג, אבל בדקה ה-42 שוב חברו להם ריברי ורובן, הפעם הצרפתי היה על תקן המבשל עם הרמה מצד שמאל וההולנדי נגח מקרוב פנימה. בדקה האחרונה של ההתמודדות הגיע הקינוח של תומאס מולר, שדחק מקרוב אחרי מבצע קבוצתי נהדר שהחל אצל אריאן רובן. 1:5 גדול לבאיירן, שזוכה בטורניר טלקום קאפ בסטייל, שלושה ימים לפני המפגש המסקרן מול ברצלונה.

במשחק על המקום השלישי ניצחה בורוסיה דורטמונד 0:1 את המבורג. מי שכבש את שער הניצחון לשווארצלגן היה יונאס הופמן הצעיר במבצע אישי יפה מאוד אחרי שחתך מצד שמאל ובעט כדור מסובב לחיבורים.

שחקני באיירן מינכן, פרנק ריברי, אריאן רובן. רויטרס
הבנה עיוורת. רובן וריברי/רויטרס
מאמן באיירן מינכן פפ גווארדיולה לוחץ את ידו של טיאגו אלקנטרה. רויטרס
שיתוף הפעולה הזה כבר נותן פירות. טיאגו וגווארדיולה/רויטרס

כוכבי מלזיה - צ'לסי 4:1

הקבוצה הבכירה הראשונה ששיחקה היא צ'לסי, שממשיכה את מסע המשחקים שלה במזרח הרחוק ואחרי הניצחון הדחוק מול סינגה התאילנדית, הפעם הכחולים הרשימו מעט יותר עם ניצחון חלק 1:4 על נבחרת כוכבים של מאלזיה.

מוריניו ניצל את המשחק הזה כדי להריץ את השחקנים החדשים שלו כמו מרקו ואן חינקל וקוין דה ברוין, וגם נתן הזדמנות לשחקנים שחזרו מהשאלות כמו מייקל אסיין ורומולו לוקאקו. כבר בדקה השמינית עלתה צ'לסי ליתרון משער של טראורה. בדקה ה-28 הכפילה צ'לסי את היתרון שלה בזכות שער של הפנים החדשות קווין דה ברוין הבלגי, שקיבל כדור נגיחה מלוקאקו ובעט מהאוויר פנימה. לוקאקו היה זה שכבש את השלישי בדקה ה-45 ומי שהשלים את הרביעיה היה ויקטור מוזס עם שער בבעיטה מתוך הרחבה, שתי דקות לסיום המשחק. המאלזים יכולים לפחות להתנחם בשער מצמק שכבשו עמוק בתוספת הזמן.

שחקן צ'לסי רומלו לוקאקו חוגג. AP
איתות למוריניו. לוקאקו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully