וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס טיוס נחת בארץ: "מרגיש שחזרתי הביתה"

הרכש הראשון של מכבי תל אביב יחל בקרוב בהכנה ליורובאסקט, התקבל על ידי עשרות האוהדים, ואמר: "נרגש לשוב לפה"

צילום ועריכה: דרור פיקלני

שחקן הרכש הראשון שהחתימה מכבי תל אביב לעונת 2013/14, אלכס טיוס, נחת הערב (ראשון) בארץ. הפורוורד שהשלים בשנה שעברה את תהליך הגיור שלו יתחיל בקרוב בהכנה של נבחרת ישראל לקראת היורובאסקט הקרוב, ולאחר מכן יצטרף גם לאימוני קבוצתו החדשה. טיוס התקבל על ידי עשרות אוהדים צהובים שעטפו אותו באהבה, הניחו עליו את הצעיף של מכבי תל אביב, נישקו וחיבקו אותו.

אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יתחיל בקרוב באימונים עם נבחרת ישראל לקראת היורובאסקט. טיוס/ברני ארדוב

לאחר הגעתו אמר טיוס לתקשורת: "אני מתרגש מאוד וגאה לחזור לישראל ושמח להצטרף למכבי תל אביב. כרגע אני רוצה להצליח עם הנבחרת ביורובאסקט. זו תהיה הפעם הראשונה שלי באליפות הזו. אני מרגיש שחזרתי הביתה. עזבתי לפני שנה ואני נרגש לשוב לפה ולראות את האוהדים שמקבלים אותי".

על קבלת הפנים אמר טיוס: "אוהדי מכבי תל אביב הם מדהימים. לא הייתי שנה שלמה בארץ בגלל ששיחקתי באיטליה, אבל גם כששיחקתי באשדוד לא הייתה קבלת פנים כזו מטורפת. שוחחתי עם דיוויד בלאט, היו לנו שיחות טובות לגבי תיאום ציפיות ואני רוצה לתרום כדי לעזור ולהביא את מכבי להישגים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
התקבל באהבה. טיוס/ברני ארדוב

טיוס (25, 2.03 מ') הגיע ארצה בעונת 2011/12, כשחתם במכבי אשדוד. את עונתו הראשונה בישראל סיים עם ממוצעים של 13.3 נקודות, 8.3 ריבאונדים ו-1.4 חסימות, כשהוא נבחר לשחקן השישי של העונה ומגיע עם אשדוד עד גמר הפיינל פור, שם הפסיד למכבי תל אביב. בעונה שעברה במדי קאנטו האיטלקית רשם ביורוליג מוצעים תרם 8.1 נקודות, 3.7 ריבאונדים ו-1.0 חסימות למשחק. בליגה האיטלקית העמיד שורה סטטיסטית של 9.5 נקודות, 6.2 ריבאונדים ו-1.1 חסימות, כשהוא מדייק ב-67 אחוז מהשדה. טיוס הגיע עם קאנטו לחצי גמר הפלייאוף האיטלקי, שם נוצחה אחרי 7 משחקים על ידי וירטוס רומא.

במדי נבחרת ישראל במוקדמות אליפות אירופה 2013 העמיד ממוצעים של 12.6 נקודות (73 אחוז מהשדה), 6.8 ריבאונדים ו-1.4 חסימות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully