וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 21.7

נאפולי וריאל סיכמו על העברת היגואין, לאנצ'לוטי יש מחליף לקואנטראו, פפה עשוי לעזוב לסיטי, יונייטד בעקבות קבאיי, דרוגבה יחזור לצ'לסי כמאמן-שחקן?

העברות

* נאפולי הודיעה על החתמתו של ראול אלביול. הבלם בן ה-27 שמגיע מריאל מדריד, מאחד כוחות עם רפא בניטס שהעניק לו את הופעת הבכורה בקבוצה הבוגרת של ולנסיה בשנת 2003. אלביול חתם לארבע שנים, אך נאפולי לא הוסיפה פרטים בנוגע לתנאים הכספיים של העסקה.

* טוטנהאם הודיעה שנסגרו כל הפרטים בעסקת רכישתו של נאסר צ'אדלי מטוונטה. התרנגולים ישלמו לקבוצה ההולנדית 7 מיליון ליש"ט וקשר נבחרת בלגיה יחתום רשמית אחרי שיעבור את הבדיקות הרפואיות.

* רגע לפני שחלון ההעברות בברזיל נסגר, אינטרנסיונאל של דונגה הודיעה רשמית על החתמתם של שני שחקנים: החלוץ הארגנטינאי איגנסיו סקוקו שעבר מאל אין (היה מושאל העונה לניואל'ס אולד בויס) תמורת 5.3 מיליון יורו והקשר ההתקפי אלכס, שנרכש מאל גראפה תמורת 3 מיליון יורו.

* קווין סטרוטמן חתם רשמית ברומא והוצג כשחקן הקבוצה עם החולצה מספר 6. הכישרון ההולנדי בן ה-23 שנמכר מפ.ס.וו תמורת 16.5 מיליון יורו הצהיר בהצגתו: "הבחירה ברומא הייתה קלה".

* העולה החדשה לסרייה א', ורונה, החתימה את בושקו יאנקוביץ' (29), קשרה של גנואה ונבחרת סרביה.

* מילאן החתימה את אנדרה קזיראגי, בנו בן ה-16 של אגדת העבר פיירלואיג'י קזיראגי. במחלקת הנוער של הרוסונרי כבר מככב כריסטיאן מאלדיני, בנו של פאולו ונכדו של צ'זארה.

קווין סטרוטמן שחקן נבחרת הולנד הצעירה בעימות עם שחקני איטליה הצעירה, יורו 2013. מגד גוזני
בחירה קלה ברומא. קווין סטורטמן/מגד גוזני

שמועות

* למרות הצהרותיו של דייויד מויס על כך שויין רוני לא יימכר, צ'לסי חידשה את הניסיון להחתמת החלוץ והגישה למנצ'סטר יונייטד הצעה משופרת של 24 מיליון ליש"ט תמורתו.

* על פי 'דיילי מירור', צ'לסי תציע לדידייה דרוגבה לחזור לסטמפורד ברידג' בתור מאמן שחקן.

* רובין ואן פרסי נשמע נלהב מהאפשרות שמנצ'סטר יונייטד תצליח להחתים את חברו לשעבר בארסנל, ססק פברגאס, והצהיר: "כמובן שאשמח אם הוא יגיע, הוא שחקן גדול".

* 'סאנדיי פיפל' טוען שמנצ'סטר יונייטד הצטרפה לפ.ס.ז' ומונאקו במירוץ אחרי יוהאן קבאיי, והגישה לניוקאסל הצעה בגובה 15 מיליון ליש"ט תמורת הקשר הצרפתי.

* 'אס' מדווח שריאל מתכוננת לעזיבה אפשרית של פאביו קואנטראו, ועשויה להגיש לגראנדה הצעה של 8 מיליון יורו על המגן גילרמה סיקיירה.

* ארסנל הבהירה לז'וליו סזאר שהוא ייאלץ לקצץ במשכורתו הנוכחית בק.פ.ר על מנת להצטרף לתותחנים.

* ובינתיים באיטליה טוענים שמילאן מוכנה לשלם לסזאר, ששיחק בין 2006 ל-2012 באינטר, את משכורתו המלאה כדי להחזיר אותו לסן סירו.

* מנצ'סטר סיטי וריאל מדריד מנהלות משא ומתן על פפה, ו"דיילי סטאר" מדווח כי הסיטיזנס מוכנים לשלם 22 מיליון ליש"ט עבור הבלם בן ה-30, ואילו ריאל מדריד דורשת 30 מיליון ליש"ט עבורו.

שחקני ארסנל ססק פברגאס עם רובין ואן פרסי. רויטרס
מתלהב מהאיחוד הצפוי. ואן פרסי עם פברגאס/רויטרס

* ב'דיילי סטאר' טוענים שארסן ונגר מעוניין להביא לארסנל את קשר מנצ'סטר יונייטד, מייקל קאריק.

* נשיא מילאן אדריאנו גליאני אמר לתקשורת בארצו כי נראה שהעברתו של קייסוקה הונדה מצסק"א מוסקבה לסן סירו לא תתבצע הקיץ. "אם לא תהיה התערבות מצד הספונסרים, אז הונדה כנראה יגיע אלינו רק בינואר", אמר.

* 'קוריירה דלו ספורט' מדווח שנאפולי הגיעה לסיכום עם ריאל מדריד על העברתו של גונסאלו היגואין תמורת 35 מיליון יורו. החלוץ הארגנטינאי, שכבר היה על סף חתימה בארסנל עשוי להיות הרכש השלישי של הפרטנופי מריאל הקיץ, אחרי ראול אלביול וחוסה קאייחון.

* טוטנהאם מתכננת לשבור את שיא ההעברות שלה ולהציע 18 מיליון ליש"ט על חלוץ ולנסיה ונבחרת ספרד רוברטו סולדאדו.

* 'סאנדיי מירור' מדווח שארסן ונגר מעוניין מאוד גם בלואיז גוסטבו, קשרה הברזילאי של באיירן מינכן.

* דייגו סימאונה הודה שאתלטיקו מדריד מעוניינת לרכוש מארסנל את סנטי קאסורלה.

* 'גאזטה דלו ספורט' מדווח שסמפדוריה מעוניינת במורי קונה, בלמה של לה מאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully