וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 20.7

פפה ריינה יעזוב את ליברפול אחרי שסיכם בנאפולי ומנצ’סטר יונייטד בטירוף על בייל ופברגאס, עליו הוגשה הצעה משופרת

העברות

* וולפסבורג השאילה לואסקו דה גמה את המגן הימני פאגנר. הברזילאי בן ה-24 הצטרף לזאבים מאותה ואסקו דה גמה בקיץ שעבר תמורת 3 מיליון יורו ועל פי הסכם ההשאלה הנוכחי הוא ישוב לגרמניה בינואר הקרוב.

* דניאל ליובויה בן ה-34 חזר לצרפת אחרי שנתיים בלגיה ורשה וחתם לשנה בלאנס מליגת המשנה. החלוץ הסרבי שיחק בעבר בסושו, שטרסבורג, פ.ס.ז', גרנובל וניס.

* סנדרלנד השאילה להאל סיטי את החלוץ דני גרהאם. החתולים השחורים קנו את גרהאם מסוונסי לפני חצי שנה בלבד תמורת 5 מיליון ליש"ט, אבל הוא לא נמצא בתכניות של פאולו די קאניו.

* גלאטרסאיי השלימה את רכישתו של פליפה מלו מיובנטוס אחרי שהיא שילמה לגברת הזקנה 3.75 מיליון יורו. הברזילאי בן ה-30 שיחק בשתיים האחרונות כמושאל לקבוצה מאיסטנבול.

* ווסט ברומיץ' השאילה לבירמינגהאם מהצ'מפיונשיפ את הקשר סקוט אלן. הסקוטי בן ה-21 הושאל בעונה שעברה לפורטסמות' ומילטון קיינס דונס.

* עסקת חליפין בין גנואה לקטאניה: הקשר היווני פנאיוטיס טאכטסידיס (22) עבר לקטאניה ופרנצ'סקו לודי (27) המצוין עשה את הדרך ההפוכה ונחת בגנואה.

* טלוז הקדימה את ווסטהאם במירוץ על שירותיו של אוסקר טרחו ורכשה אותו מספורטינג חיחון תמורת 2.1 מיליון יורו. הארגנטינאי בן ה-25 כבש בעונה שעברה 5 שערים ובישל 10 נוספים בליגת המשנה בספרד.

פליפה מלו שחקן גלאטסראיי. GettyImages
סופית, בטורקיה. מלו/GettyImages

* קווין פיליפס, שיחגוג את יום הולדתו ה-40 בשבוע הבא, חתם לעונה נוספת במדי קריסטל פאלאס שעלתה לפרמיירליג בתום העונה שעברה.

* הבלם הארגנטינאי חואן פורלין (25) עזב את אספניול אחרי ארבע שנים וחתם באל ריאן. הקטארים שילמו לקבוצה מברצלונה 2.5 מיליון יורו תמורתו.

* פ.ס.וו איינדהובן השאילה לאוטרכט את הבלם בן ה-26 טימותי דרייק. הבלגי שותף בעונה שעברה ב-34 משחקים בכל המסגרות.

* דארן אודה האירי עזב את טורונטו מה-MLS כדי לחתום על חוזה לשלוש שנים במטאלורג דונייצק.

* המגן השמאלי אנדרה סנטוס עזב את ארסנל כדי לחתום על חוזה לשנתיים בפלמנגו.

שחקן ארסנל אנדרה סנטוס מול שחקן שאלקה בנדיקסט הובדס. רויטרס
חתם בפלמנגו. אנדרה סנטוס/רויטרס

שמועות

* עתידו של לואיס סוארס ממשיך להעסיק את כלי התקשורת באנגליה: "דיילי מירור" מפרסם שהאורוגוואי מוכן להפר את ההבטחה שלו שהוא לא יעזוב הקיץ את ליברפול לקבוצה אחרת בפרמיירליג, וצפוי להגיע דווקא לארסנל.

* ב"טיימס" טוענים שמנצ'סטר יונייטד מתכננת להוציא מאה מיליון ליש"ט על גארת' בייל מטוטנהאם וססק פברגאס מברצלונה. ב"סקיי ספורטס" דיווחו שהשדים האדומים שלחו עוד הצעה לברצלונה על פברגאס, הפעם 30 מיליון ליש"ט (כמו בפעם הקודמת), פלוס שחקנים (עדיין לא ידוע מי).

* באיטליה מדווחים שמילאן העלתה את ההצעה שלה לצסק"א מוסקבה בכדי לצרף את קייסוקה הונדה ומקווה להשלים את העסקה עד ליום שלישי הקרוב.

* ארסנל מתעניינת בהחתמתו של חואן מאטה מצ'לסי כאשר עתידו של הספרדי הבינלאומי עדיין לא ברור מאז הגעתו של ז'וזה מוריניו לסטמפורד ברידג', כך טוענים ב"דיילי מייל".

* טוטנהאם וליברפול נמצאות בקרב יחד עם שלוש קבוצות נוספות על החתמתו של הקשר הברזילאי ברנאר שאמור לעזוב את אתלטיקו מיניירו, זאת על פי "אינדיפנדנט".

שחקן ברצלונה ססק פברגאס חוגג. רויטרס
מויס יפתח את הכיס? ססק פברגאס/רויטרס

* ברוסיה טוענים שאנז'י מחצ'קאלה מנסה לצרף את ודראן צ'ורלוקה מלוקומוטיב מוסקבה.

* ב"טלגרף" פורסם שפפה ריינה יעזוב את ליברפול ויצטרף בהשאלה למאמנו לשעבר רפא בניטס בנאפולי. על פי הפרסום, תנאי העסקה סוכמו.

* מנג'ר ניוקאסל אלן פארדיו מעוניין להחתים את חלוצה של ליון באפטימבי גומיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully