וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: יינסי גייטס סיכם, טרנס רודריק מתקרב

19.7.2013 / 19:42

הסנטר שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט מחליף את הולמן. ה-MVP של הליגה האיטלקית השנייה על סף סיכום

הפועל אילת סיכמה היום (שישי) עם הסנטר האמריקאי יינסי גייטס והיא על סף סיכום גם עם הפורוורד האמריקאי טרנס רודריק. על מועמדותו של גייטס פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. השניים מצטרפים לקווין פאלמר שסיכם את תנאיו בתחילת השבוע, ולקבוצה נשאר מקום ללפחות זר אחד נוסף.

הכדורסלן האמריקאי יינסי גייטס. GettyImages
נבחר לחמישיית הרוקיז בביג איסט. יינסי גייטס/GettyImages

גייטס (23, 2.06), יליד סינסינטי, זכה למלגה באוניברסיטה המקומית היוקרתית, ומשנתו הראשונה במכללה הפך לאחד השחקנים המובילים כשהוא נבחר לחמישיית הרוקיז של העונה בביג איסט, ולחמישייה השלישית בכל ארצות הברית. הפריצה של גייטס הגיעה בעונתו האחרונה בה רשם 12.2 נקודות ו-8.9 ריבאונדים בממוצע למשחק, בעוד קבוצתו מגיעה לשלב הסוויט 16 בטורניר המכללות. בעונה שעברה יצא לאירופה וחתם בפאסוילס מהליגה הליטאית כשהוא רושם 12.2 נקודות ו-5.4 ריבאונדים ב-16 משחקים בליגה הבלטית.

רודריק (25, 1.96) הוא בוגר אוניברסיטת אלבמה בבירמינגהם משנת 2009. את שנתו הראשונה באירופה העביר בטראיסקירצ'ן מהליגה האוסטרית, הצטיין וזכה לחוזה ברימיני מהליגה האיטלקית השנייה. את עונת 2011/12 פתח בקרמונה מהליגה הראשונה באיטליה, אך נחתך וחזר לפורלי מהליגה השנייה באיטליה בה שיחק גם בעונה החולפת. רודריק נבחר ל-MVP של ליגת המשנה באיטליה עם 18.6 נקודות, 7.1 ריבאונדים ו-4.3 אסיסטים בממוצע למשחק.

אילת החתימה עד כה שני שחקנים ישראלים - ניב ברקוביץ' וניצן חנוכי, שמצטרפים לאפיק ניסים שממשיך לעונה שנייה ולגיא כהן. בקבוצה עושים מאמצים לצרף עוד שני ישראלים, מהם אחד לפחות בכיר, על מנת להשלים את הסגל ופנו ליניב גרין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully