וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת פתחה במגעים עם יינסי גייטס

17.7.2013 / 19:16

הסנטר האמריקאי (23, 2.06) ששיחק בליגה הליטאית בעונה שעברה עשוי להחליף את אלי הולמן בקבוצה של קטש

הפועל אילת החלה בשיחות עם הסנטר האמריקאי יינסי גייטס ששיחק בעונה שעברה בליגה הליטאית. גיינס (23. 2.06), עשוי להחליף את אלי הולמן בסגל של עודד קטש. בקבוצה שוחחו עם נציגיו של גייטס בליגת הקיץ בלאס וגאס, כשבשלב זה מספר קבוצות אירופאיות נוספות מעוניינות בשירותיו, אך בקבוצה מקווים כי יוכלו לסיים את העסקה בצירופו של הסנטר. נציגיו האמריקאים של גייטס אמרו כי האפשרות שיצטרף לאילת היא בהחלט סבירה.

הכדורסלן האמריקאי יינסי גייטס. GettyImages
יחזק את קטש? יינסי גייטס/GettyImages

גייטס (23, 2.06), יליד סינסנטי, זכה למלגה באוניברסיטה המקומית היוקרתית, ומשנתו הראשונה במכללה הפך לאחד השחקנים המובילים כשהוא נבחר לחמישיית הרוקיז של העונה בביג איסט, ולחמישייה השלישית בכל ארצות הברית. הפריצה של גייטס הגיעה בעונתו האחרונה בה רשם 12.2 נקודות ו-8.9 ריבאונדים בממוצע למשחק, בעוד קבוצתו מגיעה לשלב הסוויט 16 בטורניר המכללות. בעונה שעברה יצא לאירופה וחתם בפאסוילס מהליגה הליטאית כשהוא רושם 12.2 נקודות ו-5.4 ריבאונדים ב-16 משחקים בליגה הבלטית.

השבוע צירפה אילת את הפורוורד האמריקאי קווין פאלמר, לאחר שהחתימה לפניו שני שחקנים ישראלים - ניב ברקוביץ' וניצן חנוכי, שמצטרפים לאפיק ניסים שממשיך לעונה שנייה. בקבוצה עושים מאמצים לצרף עוד שני ישראלים, מהם אחד לפחות בכיר, על מנת להשלים את הסגל הישראלי, במטרה להתמודד עם העונה בחלק העליון של הטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully