וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווטפורד צירפה ביום אחד שבעה שחקנים מאודינזה

שתי הקבוצות, השייכות למשפחת פוצו, ממשיכות להחליף ביניהן שחקנים באין מפריע. פאבריני, אנג'לה ופודיל בין המצטרפים

פריס סן ז'רמן? מנצ'סטר סיטי? הסיפור הגדול של היום (שישי) בחלון ההעברות שייך בכלל לווטפורד, שצירפה בבת אחת שבעה שחקנים מהאחות הגדולה אודינזה. כידוע, ווטפורד שייכת למשפחת פוצו האיטלקית, ששולטת באודינזה ובשנים האחרונות סיפחה אליה גם את הצרעות ואת גרנאדה הספרדית. בכל הקשור לשחקנים, כפי שכבר הבנתם, הכול נשאר במשפחה.

דייגו פאבריני שחקן אודינזה מול אנדרה דיאס שחקן לאציו. Dino Panato, GettyImages
השם הבולט בעסקה. דייגו פאבריני, משמאל/GettyImages, Dino Panato

ווטפורד אישרה כי החתימה לארבע שנים את החלוץ בן ה-22 דייגו פאבריני, שחקן הסגל המורחב של נבחרת איטליה, ואליו הוסיפה גם את מרקו קאסטי, אלמן אבדי וכריסטיאן באטוקיו ששיחקו אצלה בעונה שעברה וחתמו לשלוש שנים כל אחד, ואת גבריאלה אנג'לה (חמש שנים), דוידה פראוני וחאבייר אקוניה. אל כל אלה יצטרף גם הצ'כי דניאל פודיל, שאת העונה הקודמת העביר בגרנאדה. ג'ואל אקסטרנד ואיקצ'י אניה מתאמנים עם הסגל של ג'אנפרנקו זולה ועשויים להגדיל את המכסה לתשעה.

ההעברות צפויות לקבל את אישור ההתאחדות האנגלית, למרות האמברגו שהוטל על המועדון בעקבות העבירות הכספיות של הבעלים הקודם לורנס באסיני. גם בעונה שעברה, אגב, נהנתה ווטפורד מ-10 שחקנים מושאלים מאודינזה ובעזרתם הגיעה עד גמר הפלייאוף, בו הפסידה לקריסטל פאלאס והחמיצה את הכרטיס השלישי לפרמיירליג.

ג'יאמפאולו פוצו בעלים ווטפורד אודינזה גרנאדה. Dino Panato, GettyImages
מאודינזה לווטפורד, דרך גרנאדה. ג'אמפואלו פוצו/GettyImages, Dino Panato

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully