וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר דמארי: "נבנית פה קבוצה שיש לה מה להראות"

השחקן שכבש צמד מול ברואה מפנטז על הגומלין: "מחכים לשחק מול איצטדיון אדום". מחמאות לסאשה וגורדנה, ורמוט יהיה כשיר

אחרי הניצחון המשכנע על ברואה הבולגרית אמש (חמישי), בהפועל תל אביב שמחים ומרוצים אבל משתדלים לא לצאת בהצהרות מרעישות כבר בשלב הזה של העונה. "נבנה פה משהו טוב שייראה עוד הרבה יותר טוב בעתיד, אבל צריך סבלנות. הקבוצה הבולגרית היא הגרלה מאוד קשה למרות התוצאה המרשימה וזה מאוד מעודד", אמר גורם בכיר בקבוצה.

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
מרוצה מהחיבור המהיר. דמארי/מגד גוזני

מלבד הניצחון המרשים, האדומים שואבים עידוד בעיקר מהעובדה הפשוטה שהקבוצה בסך הכל נמצאת שלושה שבועות ביחד, וכבר מראה ניצוצות של קבוצה חזקה ועם אופי. את מירב המחמאות אמש קיבלו הזר החדש לוקאס סאשה שכבש את השער ובישל את השלישי, כשגם רועי גורדנה שנראה מצוין במרכז המגרש ועומר דמארי שכבש צמד סחטו מחמאות.

"זה היה חשוב לפתוח משחק רשמי בצורה כזאת", אמר דמארי לאחר המשחק. "כולנו רצינו מאוד לנצח ואנחנו מאוד מרוצים שהשגנו את המטרה. היריבה הבולגרית היא קבוצה מאוד טובה וחזקה. העובדה שכבשנו שני שערים בפתיחה עזרה לנו מאוד, כי זו יריבה עקשנית וקשוחה עם קהל ביתי מאוד, והמשחק היה יכול להתפתח אחרת לגמרי. אני שמח שהצלחנו להראות טוב כבר על המשחק הראשון, ושנבנית פה קבוצה שיש לה מה להראות, ואני בטוח שבהמשך זה רק יילך וישתפר. כולנו מחכים כבר למשחק בבלומפילד, לשחק מול אצטדיון מלא ואדום".

קשר האדומים גילי ורמוט, שסבל מפציעה לאורך מרבית העונה שעברה וגם בפתיחת העונה הנוכחית, נבדק אצל ד"ר מרטנס והוא נמצא כשיר למשחק הגומלין.

איתי שכטר שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
עדיין קצת חלוד. שכטר/ברני ארדוב

בנוסף, בצוות המקצועי היו שבעי רצון גם מצמד הבלמים ובקבוצה טוענים שככל שהזמן יעבור התיאום יילך וישתפר ומרכז ההגנה יהיה אחד החלקים החזקים בקבוצה. בהפועל אף הוסיפו שהם מעודדים מהעובדה שישנו פרגון גדול בין עומר דמארי לאיתי שכטר בניגוד לעונה שעברה שדמארי וטוטו תמוז לא הסתדרו.

לצד זה, ייתכן כי בן שמעון יחפש חיזוק נוסף בעמדת המגינים, בעיקר בצד השמאלי. בקבוצה קצת מודאגים מהכושר של ישראל זגורי שלא הרשים ושל איתי שכטר שעדיין נראה חלוד, אך בטוחים כי עם הזמן גם השניים יראו טוב יותר. בכל אופן, הצוות המקצועי רוצה לבחון את הקבוצה במשחק הגומלין ואז ייתכנס ויחליט על המקומות שהקבוצה צריכה להתחזק.

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. דרור פיקלני
יחכה עד אחרי הגומלין כדי לחשוב על חיזוק. בן שמעון/דרור פיקלני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully