וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' הליגה האירופית: 1:4 להפועל ת"א על ברואה בחוץ

לוקאס סאשה כבש ראשון, עומר דמארי הוסיף צמד ואיתי שכטר חתם. פתיחה עונה מצוינת לאדומים שנמצאים בדרך לסיבוב הבא

הפועל תל אביב ניצחה הערב (חמישי) בחוץ 1:4 את מחזיקת הגביע הבולגרי, ברואה סטארה זאגורה במשחק הראשון ביניהן בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית. הניצחון ושערי החוץ הללו מציבים את האדומים בעמדה טובה לעליית שלב והם ינסו להשלים את המשימה ביום חמישי הבא בבלומפילד. לוקאס סאשה כבש בבעיטה מ-45 מטר חמש דקות בתוך הבכורה שלו במדי הפועל תל אביב ובהמשך עומר דמארי (9 ו-54) ואיתי שכטר (61) הוסיפו. ונטסיסלב חריסטוב רק צימק (25) עבור הקבוצה הביתית.

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. Francisco Seco, AP
מקדמה חשובה לקראת הגומלין בישראל. דמארי/AP, Francisco Seco

הפועל תל אביב לא הייתה יכולה לבקש לעצמה פתיחה טובה יותר למשחק ולעונה בכלל וכבר אחרי תשע דקות היא הוליכה 0:2, אבל בדקות הבאות המארחת השתלטה על המשחק. ברואה ניצלה את חוסר התיאום בהגנה האדומה כדי להתקרב לשער מצמק ואחרי כמה החמצות, מצאה אותו בדקה ה-25. באותו שלב נראה היה שהבולגרים נמצאים מרחק של כמה דקות גם משער שוויון, אבל השחקנים של הפועל תל אביב התעוררו מעט ולמרות שברואה הייתה עדיפה במעט, האדומים ידעו להדוף אותם מאזור הרחבה ולסיים את המחצית הראשונה ביתרון 1:2.

ברואה נראתה נמרצת בדקות הראשונות של המחצית השנייה בהן היא כמעט השוותה, אבל בדקה ה-54 עומר דמארי קבע 1:3 אחרי מבצע יפה ובישול של לוקאס סאשה וכאן זה נגמר. איתי שכטר קבע 1:4 בדקה ה-61 והשלים רביעייה ראשונה של האדומים בחוץ באירופה מאז ה-2:4 על פריס סן ז'רמן ובסיום ניצחון יפה וחשוב להפועל תל אביב.

שמעון הרוש שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
היחיד בחוליית ההגנה ששיחק בהפועל תל אביב גם בעונה שעברה. שמעון הרוש/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 61: גול! ההגנה הירוקה יצאה גבוה מאוד, שכטר שעמד על קו החצי קיבל כדור עומק מדמארי, התקדם עד לרחבה ומול קראדז'וב בעט שטוח ופנימה. 1:4 להפועל תל אביב.

דקה 54: גול! האדומים יצאו להתקפה אחרי זמן ארוך וכבשו את השלישי. לוקאס סאשה נכנס לרחבה במבצע אישי יפה ומצא את דמארי הפנוי, והאחרון כבש בקלות משמונה מטרים. 1:3 להפועל תל אביב.

דקה 51: קרומוב הגיבה כדור קרן מימין, הבלם סטויצ'ב הגיע לפני כולם ונגח חזק והחוצה. הזדמנות טובה לבולגרים שפתחו היטב את המחצית השנייה.

דקה 25: גול! ברואה הגבירה את הלחץ וכבשה. אילייב ניצל כיסוי לא טוב של הרוש כדי להגיע להזדמנות טובה מול עמוס ונהדף, הכדור הגיע לקרומוב שהגביה לרחבה וחריסטוב בעט מהאוויר, חזק ומדויק, לרשת של עמוס. ברואה מצמקת ל-2:1.

דקה 21: הפועל הרחיקה כדור קרן היישר לרגליים של חריסטוב שהפציץ מ-16 מטר אבל הכדור נהדף ברגל אדומה מטר מהקו. ההתקפה הבולגרית נמשכה, ברנקו איליץ' לא הגיע להגבהה ואנדונוב נגח מעמדה נוחה סמוך לקורה של עמוס.

דקה 19: התקפה יפה של הפועל תל אביב: זגורי פתח רגליים ואפשר לשכטר לקבל את הכדור, מהחלוץ זה הגיע לאוראל דגני שבא לעזרת ההתקפה, אבל המגן בעט מ-17 מטר מעל המשקוף.

דקה 9: גול! הפועל יצאה להתקפה ומצאה מולה הגנה ירוקה חשופה לחלוטין. גורדנה ניצל את זה כדי למצוא את עומר דמארי והחלוץ נכנס לרחבה ומול השוער המארח גילגל פנימה. 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 5: גול! דמארי נשלח לכדור ארוך, השוער קראדז'וב יצא והקדים אותו, אבל הרחיק היישר לרגלי לוקאס סאשה. קראדז'וב לא הספיק לחזור לשער והברזילאי בעט כדור קשתי מ-45 מטר פנימה. 0:1 להפועל תל אביב ובכורה חלומית בינתיים ללוקאס סאשה.

דקה 4: בריאן חרסיסיץ' איבד כדור כ-20 מטר מהשער של דני עמוס, אבל למזלו ההתקפה הבולגרית לא ניצלה את ההזדמנות כדי לסכן את השער האדום.

דקה 1: המשחק יצא לדרך ואיתו למעשה עונת 2013-14 של הפועל תל אביב.

שחקן ברואה זדרבקו אילייב. EuroFootball, GettyImages
החמיץ פעם אחת לפני שחריסטוב כבש. אילייב/GettyImages, EuroFootball

הרכבים

הפועל תל אביב: דני עמוס, אוראל דגני, יורחן קולין, ברנקו איליץ', שמעון הרוש, בריאן חרסיסיץ', לוקאס סאשה, רועי גורדנה (שי אבוטבול, 82), ישראל זגורי (רמזי ספורי, 67), עומר דמארי (סלים טועמה, 74), איתי שכטר.

ברואה: איבן קראדז'וב, פלאמן קרומוב, ולדימיר זאפירוב, בוריסלב סטויצ'ב, וסלין פנב, אליאס, איגור ג'ומאן (אמרי סאיוד, 58), זדרבקו אילייב (איבן גוראנוב, 64), דויד קאיאדו, גאורגי אנדונוב, ונטסיסלב חריסטוב.

איבן קראדז'וב, שוער בולגרי. GettyImages
יצא מהשער וספג בבעיטה מ-45 מטר. קראדז'וב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully