וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "קיבלנו טעימה מהפוטנציאל האדיר שלנו"

מאמן הפועל תל אביב היה מרוצה מה-1:4 על ברואה בבולגריה והוסיף: "ראיתי הרבה דברים חיוביים מסאשה. הוא יעזור לנו"

הפועל תל אביב פתחה הערב (חמישי) בצורה מצוינת את העונה האירופית שלה, כאשר הביסה 1:4 את ברואה בבולגריה במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית והשיגה מקדמה ענקית לקראת הגומלין. לוקאס סאשה (5) כבש ראשון מ-45 מטרים, עומר דמארי הוסיף צמד (9 מ-54) ואיתי שכטר קבע את תוצאת המשחק (61). ונטסיסלב חריסטוב רק צימק (25). האדומים עם רגל וחצי בשלב הבא, כשהגומלין ייערך בעוד שבוע בבלומפילד.

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. דרור פיקלני
פתיחה טובה יותר מזו קשה היה לבקש. בן שמעון/דרור פיקלני

המאמן רן בן שמעון אמר בסיום: "קיבלנו טעימה מהפוטנציאל האדיר שכולנו מרגישים שיש להפועל תל אביב השנה. כמובן שיש לנו עוד הרבה עבודה, אבל אם נמשיך בדרך הזאת אין לי ספק שהפוטנציאל הגדול הזה ימומש ושכולנו נהנה ממנו. שני השערים המוקדמים נתנו לנו יתרון טוב להמשך המשחק. ברואה היא קבוצה טובה מאוד שמשחקת כדורגל חזק מול קהל ביתי מאוד אז אנחנו יכולים לצאת מרוצים. נחזור הביתה ונתחיל להתכונן למשחק בחמישי הבא בבלומפילד".

בן שמעון נשאל על ידי העיתונאים המקומיים על לוקאס סאשה, שבעונה שעברה שיחק בצסק"א סופיה והיום כבש כבר אחרי חמש דקות ובהמשך בישל לעומר דמארי. "זה היה המשחק הרשמי הראשון שלו. הוא שחקן צעיר וכשרוני וראיתי ממנו הרבה דברים חיוביים", אמר בן שמעון, "עקבתי אחריו הרבה זמן, אבל אחרי ששוחחתי איתו בטלפון קיבלתי החלטה לצרף אותו. הוא בחור טוב שיכול לעזור לקבוצה".

מאמן ברואה, פטר הובצ'ב, אמר אחרי המשחק: "אני לא צריך לחפש תירוצים. אנחנו צריכים לקבל את העובדה שהפועל הייתה יותר טובה ושהגיע לה לנצח. יש הרבה התרגשות כשמשחקים במפעלים האירופאים והשערים שספגנו הגיעו בדיוק בגלל הסיבה הזו".

הובצ'ב הוסיף: "שני השערים שספגנו ב-10 הדקות הראשונות פגעו בנו. קשה לחזור מתוצאה כזו. בירכתי את השחקנים על ההתנהלות ועל המאמץ שלהם אחרי שנקלענו לפיגור המוקדם. אנחנו מודעים לחסרונות שלנו, אנחנו מאוד ריאלים ואם יש משהו חיובי שאפשר לקחת מהמשחק זה את זה שלא נשברנו אחרי ה-2:0 בפתיחה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully