וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מול ונטספילס, הפועל ת"א מול טאלין/פנדורי

הירוקים ייפגשו את הלטבים בסיבוב השלישי של הליגה האירופית, אם אלה יעברו את ז'ונס אש אחרי ניצחון 0:1 במשחק הראשון. האדומים נגד האסטונים או הרומנים. הפועל רמת גן מול אשטוריל מפורטוגל

אדריאן הרבשטיין

הגרלת הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית גילתה היום (שישי) לשלוש הנציגות הישראליות מול מי יתמודדו בשלב הבא. הפועל תל אביב ומכבי חיפה עדיין נאבקות על הזכות להופיע באותו סיבוב, אבל כבר היום הן גילו מי יהיו היריבות האפשריות שלהן במקרה של העפלה. מי שתצטרף אליהן היא לא אחרת מאשר מחזיקת הגביע, הפועל רמת גן. הקבוצות שינצחו בסיבוב הזה ימשיכו לסיבוב פלייאוף נוסף ואם הן את יצלחו גם אותו, הן יעלו לשלב הבתים.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. מגד גוזני
אפשר להתחיל להתכונן. אריק בנאדו/מגד גוזני

מכבי חיפה, בהנחה שתשלים את המשימה מול חזאר לנקראן עליה גברה 0:2 במשחק הראשון בבית, תפגוש את המנצחת בין ונטספילס הלטבית לז'ונס אש מלוקסמבורג (0:1 לונטספילס במשחק הראשון ביניהן בלטביה), ותארח את משחק הגומלין. הפועל תל אביב, שהביסה 1:4 את ברואה הבולגרית, תארח גם היא את המשחק הגומלין בסיבוב הבא, בו תפגוש את המנצחת בית לבדיה טאלין מאסטוניה לפנדורי הרומנית (0:0 במשחק הראשון באסטוניה). הפועל רמת גן הוגרלה מול אשטוריל הפורטוגלית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
עומר בוקסנבוים שחקן הפועל רמת גן מאוכזב. ברני ארדוב
מהלאומית לאירופה. עומר בוקסנבוים/ברני ארדוב

בגזרת השגרירים הישראלים, קלאב ברוז' וליאור רפאלוב ייפגשו את המנצחת בין שלאסק ורוצלאב לרודאר ממונטנגרו, כאשר הפולנים ניצחו 0:4 במשחק הראשון.

רובין קאזאן וביברס נאתכו, שניצחו 2:3 במשחק הראשון בחוץ את יגודינה הסרבית, ייפגשו את רנדרס מדנמרק אם יעברו לשלב הבא.

פ.צ. ציריך ואבי ריקן, שעלו אוטומטית לשלב השלישי, מחכים למנצחת בין סקונטו ריגה מלטביה לסלובן ליברץ הצ'כית (1:2 לסקונטו במשחק הראשון).

אנורתוזיס פמגוסטה והמושבה הישראלית, שכוללת את רוברטו קולאוטי, משה אוחיון ועמית בן שושן, גברה אמש על גפלה 0:3 ואם אכן תשלים את המלאכה היא תפגוש את המנצחת בין קרבאח מאזרבייג'אן לפיאסט גליוויצ'ה הפולנית (1:2 לאזרים במשחק הראשון בביתם).

סטנדרד ליאז' ומאמנה גיא לוזון, שניצחו 1:3 את ריקוויאק האיסלנדית ייפגשו בשלב הבא את קסנטי היוונית או לינפילד מצפון אירלנד, שניצחה 0:1 במשחק הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully