וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה במגעים לצירופו של מורן רוט

18.7.2013 / 14:28

לאחר שמכבי ת"א נתנה אור ירוק לירוקים, הקבוצה של ג'ף רוזן פתחה בשיחות עם הרכז, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט

מכבי חיפה פתחה בימים האחרונים בשיחות עם רכזה של מכבי תל אביב מורן רוט לקראת העונה הבאה. על מועמדותו של רוט לחיפה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט יומיים בלבד לאחר הזכייה של חיפה באליפות. בקבוצה עשו זאת רק לאחר שקיבלו אישור לא פורמלי מהנהלת הצהובים לעשות זאת, וזאת לאור האמונה של אנשי מכבי כי יוגב אוחיון ישאר בסופו של דבר בקבוצה למרות הקשיים מול לוקומוטיב קובאן. גורמים בחיפה מסרו כי עדיין קיימים פערים בין רוט לבינם, אך מאמינים כי יוכלו לסגור אותם כבר בקרוב.

שחקן מכבי תל אביב מורן רוט. מגד גוזני
עדיין קיימים פערים. מורן רוט/מגד גוזני

רוט (31, 1.83 מ') החל את הקריירה במחלקת הנוער של אשדוד ועבר משם לנוער של מכבי תל אביב. מרגע שסיים את קריירת הנוער שלו הוא התגלגל בבארי, אשדוד ורמלה מהלאומית, ומשם התקדם לליגת העל. הוא עבר בתחנות רבות בקריירה בליגה הראשונה, כשהראשונה מביניהן הייתה רמת השרון בעונת 2004/5, ולאחר מכן עבר במכבי ראשון לציון, הפועל גליל עליון, עירוני רמת גן, הפועל חולון, עמה זכה באליפות בלתי נשכחת בעונת 2007/8, הפועל ירושלים, אליצור אשקלון, חזר להפועל חולון לשנתיים נוספות ולבסוף הגיע לקבוצת הבוגרים של מכבי תל אביב בה רשם העונה 2.1 נקודות ו-1.9 אסיסטים בממוצע בליגת העל, ו-1.2 נקודות ו-1.2 אסיסטים בממוצע ביורוליג.

לחיפה עוד אין מאמן, והקבוצה מנהלת מגעים עם דני פרנקו ובמקביל עם מאמן זר. אמש החתימה הקבוצה את הקלע דגן יבזורי והגארד האמריקאי שרווד בראון. מי שימשיכו עונה נוספת הם שחקני הפנים עידו קוז'יקרו, אלכס צ'וברביץ' ואנטון שוטבין. בקבוצה יחליטו בימים הקרובים האם לממש גם את האופציה על דונטה סמית' או לוותר עליו לטובת הצעות רבות שיש לשחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully