וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 נקודות ו-4 אסיסטים לגל מקל בניצחון דאלאס

הישראלי קלע 3 מ-10 בניצחון המאבס על הקליפרס 89:95. מארק קיובן: ”הוא ילד חכם ומנהיג, שצריך לשפר את הקליעה"

האינטנסיביות של ליגת הקיץ בלאס וגאס נתנה את אותותיה הבוקר (חמישי) על גל מקל, בניצחונה של דאלאס מאבריקס על לוס אנג'לס קליפרס בתוצאה 89:95. היה זה ניצחונם השני של המאבס בארבעת משחקיהם בנבאדה, והגארד הישראלי התקשה להפגין את היכולת שאפיינה אותו בשלושת המשחקים הקודמים. מקל פתח בחמישייה, שיחק 23:50 דקות ותרם 9 נקודות אך ב-3 מ-10 מהשדה. מקל הוסיף גם ארבעה אסיסטים, ריבאונד אחד ושני איבודים. ג'וש אקוניון בלט בדאלאס כשעלה מהספסל וקלע 24 נקודות.

אחרי המשחק התראיין מארק קיובן -ESPN, וסיפר בין היתר על ההתרשמות הראשונית שלו ממקל: "גל משחק ממש טוב", אמר הבעלים הצבעוני של המאבס. "הוא מסוג השחקנים שהופכים לטובים יותר ככל שהשחקנים סביבו טובים יותר, ואני חושב שהוא רק הולך להשתפר יותר ויותר. הוא ילד חכם, והוא מנהיג. הוא צריך לשפר את הקליעה שלו, אבל הוא יודע איך לשחק".

בינתיים המאבריקס ממשיכים לעבות את הסגל, והלילה הם הגיעו לסיכום עם סמואל דלאמבר. הסנטר בן ה-32 שבילה את שמונה השנים הראשונות בקריירה שלו בפילדלפיה ומאז נדד לסקרמנטו, יוסטון ומילווקי, צפוי לחתום בימים הקרובים, כשבמקביל המאבס ממשיכים לנסות להחתים את גרג אודן.

צפו בתקציר המשחק

גל מקל במדי דאלאס מאבריקס בליגת הקיץ מול ריי מקאלום. AP
המספרים יפים, האחוזים פחוץ מקל/AP

מהלך המשחק:

מקל רשם נקודה ראשונה מהקו ואחר כך הוסיף שלשה ברבע הראשון, בו דאלאס הכתיבה קצב מהיר והוליכה 16:23. מקל נכנס כמחליף 5:39 דקות למחצית, כשדאלא הייתה בפיגור שלוש נקודות, ויחד עם ג'יי קראודר הוביל ריצת 0:10 שהעבירה את היתון למאבס. במחצית דאלאס הוליכה 42:44.

סמארדו סמואלס, אקס הפועל ירושלים, היה פעיל בשורות הקליפרס בתחילת הרבע השלישי, שתי הקבוצות הירבו להחטיא, מקל איים על הסל אך לא ייצר נקודות, והרבע הצמוד הסתיים ב-62:65 למאבס, כשמקל רושם עוד רבע ללא אף נקודה.

בתחילת הרבע הרביעי ג'רום רנדל, אקס ברק נתניה, קלע לקליפרס, אבל הקבוצה מלוס אנג'לס לא הצליחה לעצור את ג'וש אקוניון. מקל קלע שלשה, החטיא פעמיים מהקו והוסיף עוד שלשה, אקוניון דייק מהקו ברגעי הסיום ודאלאס ניצחה 89:95.

בקליפרס הצטיין רג'י בולוק עם 20 נקודות. ג'רום רנדל, אקס ברק נתניה, בלט מהספסל עם 15 נקודות, סמארדו סמואלס, אקס הפועל ירושלים, פתח בחמישייה של הקבוצה מלוס אנג'לס וקלע 4 נקודות.

הבעלים של דאלאס מאבריקס מארק קיובן. Lm Otero, AP
מאמין ברכש הישראלי שלו. מארק קיובן/AP, Lm Otero

עוד בליגת הקיץ:

במשחק החד צדדי של הלילה הביסה מיאמי 66:113 את הניקס. טראביס לסלי הוביל את ההפצצה עם 23 נקודות, ג'יימס ניואלי הוסיף 18. ג'רמי טיילר היה נקודת האור אצל הניקס עם 18 נקודות ו-8 ריבאונדים. דנבר גברה 82:87 על ניו אורלינס, בעזרת 23 נקודות של ג'ורדן המילטון. דריוס מילר קלע 23 לפליקנס, שקיבלו 17 מבריאן רוברטס ו-16 מאוסטין ריברס.

ממפיס ניצחה 83:90 את וושינגטון, הודות ל-23 נקודות של טוני רוטן. את הוויזארדס הוביל כריס סינגלטון עם 16 נקודות, יאן וסלי המבטיח הוסיף 15 ו-9 ריבאונדים, גלן רייס ג'וניור תרם 14 ופרנק האסלם סיים ללא נקודות בשש דקות. מינסוטה הביסה 54:92 את סקרמנטו, הרוקי שבאז מוחמד רשם 17 נקודות ב-20 דקות למנצחים, וויל קלייבורן היה היחיד שתיפקד אצל הקינגס עם 15 נקודות, בן מקלמור איכזב עם נקודה בודדת (0 מ-8 מהשדה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully