וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקל: "מחמיא שמשווים אותי לרוביו, מקווה להצליח כמוהו"

17.7.2013 / 9:28

אחרי הפסד המאבס לשחקני ליגת הפיתוח, הגארד הגיב למחמאות מחבריו: "מרגיש טוב בדאלאס ואוהב את החבר'ה"

גל מקל ממשיך להפגין יכולת טובה במדי דאלאס במסגרת ליגת הקיץ בלאס וגאס. אמנם המאבריקס רשמו לפנות בוקר (רביעי) הפסד שני כשנוצחו על ידי שחקני ליגת הפיתוח 82:75, אבל הגארד הישראלי יכול להיות מרוצה מכושרו הנוכחי. מקל קלע 7 נקודות, מסר 9 אסיסטים שמהווים שיא אישי, ורשם 3 חטיפות ב-31:41 דקות משחק. מקל גם איבד שישה כדורים.

"הייתה מחצית ראשונה מצוינת שלי ושל הקבוצה, חבל שהאינטנסיביות שלנו ירדה בחצי השני", אמר גל מקל לוואלה! ספורט, "אני מרגיש טוב בקבוצה ואוהב את החבר'ה שאני משחק איתם. זאת מחמאה שמשווים אותי לרוביו, הוא שחקן נהדר ואני מקווה להצליח כמוהו ב-NBA".

גל מקל במדי דאלאס מאבריקס בליגת הקיץ. AP
מתקדם ממשחק למשחק. מקל/AP

דבריו של מקל באו בתגובה ללמחמאות שקיבל מחברו לקבוצה ג'יי קראודר, שהתלהב מכך ש"מקל יכול למסור עם שתי הידיים, וזה נדיר בקרב רכזים בליגה הזאת. הוא מוסר מסירות מלהיבות כמו ריקי רוביו".

הרוקי של דאלאס שיין לארקין נותח בקרסולו הימני. הגארד יחלים בשלושת החודשים הקרובים ובמאבס יעשו מאמץ להכשירו לתחילת העונה. ב-ESPN דווח שדאלאס ודווין האריס מנסים לנסח חוזה חדש לגארד ששוחרר מחוזהו בקבוצה לאחר שיתברר כי יצטרך ניתוח בכף רגלו.

בתוך כך, בעמוד האינסטגרם של דאלאס נחשף התיק אליו מוצמד גל מקל. כמיטב המסורת ב-NBA, גם בדאלאס לא עושים הנחות לרוקי'ס וגם הגארד הישראלי קיבל מטלה - לפי הדיווחים הוא מוצמד לתיק בית ספר עם תמונה של ג'סטין ביבר. רוקי אחרי של הקבוצה, ריקי לידו הוצמד לתיק מביך יותר - תיק בנות שעליו תמונות של הלו קיטי. נראה שמקל יצא בזול.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התיק האמיתי של מקל לעונה הקרובה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התיק של ריקי לידו אפילו קצת יותר מעליב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully