וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 נק' ו-9 אס' למקל בהפסד דאלאס לשחקני ליגת הפיתוח

הישראלי פתח בחמישייה בהפסד המאבס בתוצאה 82:75. בעמוד האינסטגרם של דאלאס נחשף התיק אליו מוצמד גל מקל

גל מקל ממשיך להפגין יכולת טובה במדי דאלאס מאבריקס בליגת הקיץ בלאס וגאס. הבוקר (רביעי) הגארד הישראלי שבר את שיאו האישי באסיסטים בליגת הקיץ כשנעצר על 9 בהפסד של דאלאס לקבוצת שחקני ליגת הפיתוח בתוצאה 82:75. מקל פתח בחמישייה, שיחק 31:41 דקות, ותרם 7 נקודות (3 מ-6 מהשדה), 9 אסיסטים, 2 ריבאונדים, אך איבד 6 כדורים. ג'וש אקונגון הוליך את המאבס עם 20 נקודות.

גל מקל במדי דאלאס מאבריקס בליגת הקיץ. AP
לא מפסיק להשתפר. מקל/AP

מקל פתח בחמישייה וקלע נקודות ראשונות 2:50 דקות לסיום הרבע הראשון, כשהוא רושם שש רצופות ומוליך את דאלאס לריצת 0:8. המאבס הוליכו 15:26 בתום הרבע הראשון. מקל פתח גם ברבע השני, בו קלע נקודה מהקו וניווט היטב את התקפת המאבס, שהוליכו 34:37 במחצית.

בתחילת הרבע השלישי מסר מקל את האסיסט התשיעי שלו לג'וש אקוגנון. מקל לא תרם נקודות ברבע השלישי, בו כוכבי ליגת הפיתוח סגרו את הפער והשוו ל-57:57 אחרי 30 דקות משחק.

מקל נח בחלקו הראשון של הרבע הרביעי וכוכבי ליגת הפיתוח נטלו את ההובלה. מקל החליף את אקוגנון 5:40 דקות לסיום, אולם כשחזר הפגין יכולת לא טובה ורשם איבוד שישי במשחק 2:11 לסיום. ג'יי קראודר וריקי ניסו לחולל מהפך, אך דאלאס רשמה הפסד שני בליגת הקיץ, הפעם בתוצאה 82:
75.

בתוך כך, בעמוד האינסטגרם של דאלאס נחשף התיק אליו מוצמד גל מקל. כמיטב המסורת ב-NBA, גם בדאלאס לא עושים הנחות לרוקי'ס וגם הגארד הישראלי קיבל מטלה - לפי הדיווחים הוא מוצמד לתיק בית ספר עם תמונה של ג'סטין ביבר. רוקי אחרי של הקבוצה, ריקי לידו הוצמד לתיק מביך יותר - תיק בנות שעליו תמונות של הלו קיטי. נראה שמקל יצא בזול.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חתיכת תיק הפילו על מקל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא נעים, בשנה זה ייגמר. ריקי לידו והתיק/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully