וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים נוטה לוותר על אבירם ברוכיאן

17.7.2013 / 23:57

צירוף דוד רביבו, הסיכום עם סטיבן כהן והפערים הכספיים ימנעו את חזרת הקפטן לשעבר. טביב סיכם על צירוף עזריאל ואזולאי

צילום ועריכה: קובי אליהו

בית"ר ירושלים תצא מחר (חמישי) למחנה אימונים, אך נראה שהיא תעשה זאת ללא הקפטן שלה לשעבר, אבירם ברוכיאן, שככל הנראה לא יחתום בקבוצה בסופו של דבר. אחרי החתמת דוד רביבו והסיכום עם סטיבן כהן במועדון מעדיפים להשקיע כספים בחיזוק התקפת הקבוצה, מה גם שעומר אצילי שאמור להצטרף משחק גם הוא כפליימייקר, בתפקיד דומה לרביבו וכהן. בשל הסיבות הנ"ל, כמו גם בשל הפערים הכספיים והעובדה שבית"ר לא מוכנה לשדרג את ההצעה שקיבל ברוכיאן, ככל הנראה תגרום לכך שהקשר לא ישוב לקבוצת נעוריו - זאת למרות שהונף הערב על כתפי האוהדים במשחק האימון מול הפועל ראשון לציון. אגב, גם אביתר ברוכיאן, אחיו של אבירם, לא נכלל ברשימת השחקנים שייצאו למחנה האימונים וישוחרר מהקבוצה.

אוהדי בית"ר ירושלים מניפים את אבירם ברוכיאן. ברני ארדוב
בדרך החוצה. ברוכיאן מונף על כתפי האוהדים/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים סוף כל סוף מתקדמת בנושא חיזוק חוליית ההתקפה. הבעלים אלי טביב הגיע הערב (רביעי) לסיכום עם מכבי חיפה על רכישת חן עזריאל תמורת מיליון שקלים והגיש לשחקן הצעת חוזה לארבע שנים. בנוסף, טביב סיכם עם הירוקים על צירופו בהשאלה של החלוץ שלומי אזולאי לעונה הקרובה. כעת מקווים בבית"ר לסכם גם עם החלוצים את תנאיהם, כדי שיוכלו להצטרף למחנה האימונים בברלין.

גם קשר/חלוץ עירוני ראשון לציון עומר אצילי עשוי להצטרף למחנה האימונים של בית"ר ירושלים אליו תצא מחר בערב. ב-24 השעות הקרובות תיערך פגישה בין נציגיו של השחקן להנהלת ראשון לציון במטרה לסכם על האחוזים להם יזכה מההעברה ואם יסוכמו הפרטים, השחקן יחתום במועדון וייצא עם הקבוצה למחנה האימונים.

אחרי הרגעת הגזרה מול השחקנים, עם הודעת העמותה כי חתמה על העברת הזכויות וכך יתאפשר לאלי טביב לשלם משכורות, הודיע השוער אריאל הרוש בשם השחקנים: "מעולם לא טענו שאנחנו לא מתכוונים לטוס למחנה האימונים. אנחנו מודעים לחשיבות העניין ומשוכנעים שכל הבעיות הכספיות ייפתרו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
חן עזריאל שחקן בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
יקבל את ההצעה שהונחה בפניו? חן עזריאל/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully