וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: עמותת האוהדים חתמה, טביב ישלם לשחקנים

17.7.2013 / 16:20

הבעלים יוכל לשלם משכורות: "יוצאים לדרך חדשה". הרוש: "מעולם לא טענו שלא נטוס". עזריאל ואזולאי צפויים להצטרף

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפתרון בנוגע לתשלום המשכורות בבית"ר ירושלים קרוב מתמיד. עמותת האוהדים חתמה היום (רביעי) על העברת הזכויות ושטרי המניות לאלי טביב, מה שיאפשר לבעלים לפתוח חשבון, להעביר כספים ולשלם משכורות בתחילת השבוע הבא. עדיין לא נחתם הסכם בין העמותה לטביב עצמו, אך מדובר בהסכם נפרד שיסיר כל אפשרות לחרם של השחקנים.

תגובת המועדון על חתימת העמותה: "אלי טביב מברך על חתימת העמותה על ההסכם המעביר את שטרי המניות לזכותו. כעת נותרו העברת מסמכים וחתימות למען העברת זכויות החתימה לטביב, דבר הכרוך בפרוצדורה שתיקח כמה ימים. ההנהלה מאמינה כי רק שיתוף פעולה עם קהל האוהדים הגדול והנאמן של המועדון יביא את בית"ר למקום לו המועדון ראוי. בשנה האחרונה נגרם נזק תדמיתי עצום למועדון ולקהל, וזה הזמן ללכת יד ביד בדרך הנכונה והטובה לבית"ר".

אלי טביב מסר: "אנו יוצאים לדרך חדשה. אני מבטיח לאוהדים שלנו שנעמיד קבוצה טובה ואיכותית, אבל סבלנות היא מילת המפתח".

השוער אריאל הרוש, שוחח אמש עם טביב וקיבל ממנו הבהרות בנושא, הוציא הודעה בשם השחקנים, בה נאמר: "מעולם לא טענו שאנחנו לא מתכוונים לטוס למחנה האימונים. אנחנו מודעים לחשיבות העניין ומשוכנעים שכל הבעיות הכספיות ייפתרו".

אלי טביב, הבעלים המיועד של בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
"אנחנו רוצים שידברו איתנו ונדע מה קורה כי האי ודאות הזה מטריף". טביב/נועם מושקוביץ

קשר-חלוץ עירוני ראשון לציון עומר אצילי עשוי להצטרף למחנה האימונים של בית"ר ירושלים אליו תצא מחר (חמישי) בערב. ב-24 השעות הקרובות תיערך פגישה בין נציגיו של השחקן להנהלת ראשון לציון במטרה לסכם על האחוזים להם יזכה מההעברה ואם יסוכמו הפרטים, השחקן יחתום במועדון וייצא עים הקבוצה למחנה האימונים בברלין.

אחרי שהרגיעו זמנית את גזרת השחקנים, בבית"ר מתחילים להבין כי הזמן אוזל והמלחמה על החתמת שחקנים מגיעה לישורת הסופית. המגן חיים מגרלשווילי עשוי לסגור עוד היום בא.א.ק לרנקה ורק הצעה משודרגת משמעותית מבית"ר תשאיר אותו במועדון. הצוות המקצועי לוחץ לראות את המגן ממשיך וגם שחקנים בקבוצה אמרו כי "איפה ימצאו מגן מנוסה ומשמעותי כמו חיים בכסף שבית"ר משלמת? ישראלי אין וכולם יודעים איזה הצלחה יש עם מגינים זרים כאן".

חן עזריאל צפוי לשבת היום או מחר בעזרת נציגו עורך הדין צ'רלי בוזגלו על מנת לנסות ולסכם את תנאי לארבע שנים. בית"ר מציעה לעזריאל כ-100 אלף דולר לעונה והפערים בין הצדדים קטנים יחסית. בבית"ר מאמינים שבימים הקרובים יסוכם מול מכבי חיפה על העברתם של עזריאל ושלומי אזולאי, ולאחר סיכום תנאיהם של השניים הם יצטרפו למחנה האימונים של הקבוצה בברלין.

סטיבן כהן מצפה לראות היום טיוטת חוזה מהמועדון ולחתום על הסיכום אליו הגיע אך במועדון יצטרכו להכריע בינו לבין אבירם ברוכיאן וייתכן שההכרעה תימשך מספר ימים נוספים. עם קובי מויאל הפערים כרגע גדולים מאוד ולא נראה התקרבות בין הצדדים כאשר ספק גדול אם השחקן ייצא למחנה האימונים.

טביב צפוי לשוחח היום עם גלעד קצב בנוגע לאלרואי כהן. כהן רוצה לשחק בבית"ר ירושלים אך לא מוכן לוותר על חוזהו בהפועל תל אביב לשנתיים הבאות וייתכן והצדדים יגיעו להבנות כי בית"ר תמתין לשחקן עד לתום הבוררות. כמו כן ימתינו בבית"ר לשחרורו של שלומי אזולאי ממכבי חיפה על מנת לנסות ולהגיע עימו להבנות. גם מתן בראשי צפוי לקבל הצעה משודרגת.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קובי מויאל, חיים מגרלשווילי שחקני בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
מגרלשווילי/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully