וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: טביב שוחח עם הרוש, השחקנים לא ישבתו

17.7.2013 / 0:58

השחקנים כבר תכננו לא להופיע למשחק מול ראשל"צ, הבעלים הרגיע ומנע זאת. חוזה חדש בן ארבע שנים יוצע לחן עזריאל

צילום ועריכה: קובי אליהו

איום שחקני בית"ר ירושלים לשבות בתקופה הקרובה בשל עיכוב בתשלום המשכורות הוסר הלילה (שלישי), כאשר הבעלים אלי טביב שוחח עם השוער אריאל הרוש. במהלך השיחה, הסביר טביב כי כל מה שמונע את קבלת המשכורות הוא עניינים פרוצדורליים שצפויים להסתיים בימים הקרובים. השוער קיבל זאת, והשחקנים צפויים להתייצב כמתוכנן למשחק האימון מול הפועל ראשון לציון.

אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
מרגיע את המערכת. טביב/נועם מושקוביץ

מוקדם יותר היום, הידיעה שפורסמה לראשונה בוואלה! ספורט, גרמה לאלי טביב הבעלים להוציא הודעה בנושא. טביב ניסה להרגיע את המערכת כשאמר: "חבל שאלו פני הדברים, בסך הכול מדובר בחוסר הבנה. יכול להיות שיש חוסר תקשורת מול השחקנים. מדובר פה בהסכם מול עמותת האוהדים שנדחה לאחרי תשעה באב ומעבר לזה יש כאן עניין של עורכי דין. אני האחרון שירצה לדחות את העברת הבעלות. אנחנו מבינים את השחקנים כי לא שולמו להם משכורות. נברר בדיוק היכן הדברים עומדים ובקרוב הם יקבלו את המשכורות שלהם".

לפני שאיום השביתה הוסר, שחקנים בקבוצה הוסיפו: "טביב אולי רק שבועיים במועדון והכל נופל עליו אבל שחקנים ועובדי מועדון פה אוכלים חרא כבר שנים ומחודש אפריל לא רואים את המשכורות ומגיעים לקיץ במצב כלכלי רע. זאת לא תקופת הכסף הגדול של גאימדק ששחקנים לקחו כאן 60-70 אלף ש"ח בחודש וקשה להתקיים שלא משלמים חודשים משכורות. גאידמק יצר חובות וברח, וזה אולי לא פייר כלפי טביב שרק הגיע, אבל אנחנו לא באמת מבינים בכל הבירורקרטיה הזאת".

בשעות הערב הוציאה בית"ר ירושלים תגובה רשמית בנושא, ובה נכתב: "אלי טביב מודע לאחריות הכלכלית המוטלת על כתפיו למן הרגע בו קיבל את זכויות הניהול על המועדון. הוא אינו מתנער מתשלום המשכורות לשחקנים ולאנשי המנהלה. עם זאת, התנהלות כלכלית של טביב בתוך בית"ר תלויה בהעברת שטרי המניות לזכותו, הבעלים עצמו כבר חתם על המסמך המעביר את המניות לזכותו והוא ממתין לחתימת עמותת האוהדים ופרקליטיו של ארקדי גאידמק. מדובר בפרוצדורה היכולה להימשך כמה ימים ושאינה תלויה ישירות בטביב".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים, למעלה קובי מויאל. קובי אליהו
יישאר בבית"ר? קובי מויאל/קובי אליהו

הוצע חוזה לארבע שנים לחן עזריאל

בית"ר ירושלים מציעה לקשר-חלוץ חן עזריאל חוזה לארבע שנים. עזריאל הוא קונצנזוס בקרב הצוות הניהולי והמקצועי ובמועדון רוצים לראות אותו ממשיך הרבה שנים במועדון. לעזריאל הוצע חוזה לארבע שנים בגובה של כ-100 אלף דולר לעונה אך לשחקן כרגע חוזה לשנתיים הבאות במכבי חיפה בסכומים גבוהים יותר וישנם פערים בין הצדדים. בבית"ר מאמינים כי התנאים מול השחקן ייסגרו בימים הקרובים כאשר הוא יזכה לסעיף יציאה נמוך יחסית במידה ויקבל הצעה מחו"ל.

בבית"ר יחלו אחרי צאת ט' באב במאמצים גדולים לסכם עם כמה שיותר שחקנים לפני היציאה למחנה האימונים ולהתקדם משמעותית ברמת בניית הסגל. עד יום חמישי יתקיימו שיחות עם קובי מויאל, אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן, חן עזריאל, חיים מגרלשווילי, מתן בראשי וקובי מויאל במטרה לקדם את המו"מ עימם ולנסות להוציא את מרביתם למחנה האימונים בגרמניה.

בנוגע לברוכיאן, במועדון מעריכים שבימים הקרובים תיפול הכרעה בינו לבין סטיבן כהן, כשכרגע נראה שרק אחד מהם יוחתם. התלבטות נוספת שקיימת בבית"ר היא בנוגע לאלרואי כהן. בימים האחרונים הוצע לבית"ר ירושלים חלוץ מכבי חיפה שלומי אזולאי ואם כהן לא יסגור את ענייניו מול הפועל תל אביב ומול הקבוצה מהבירה עד סוף השבוע, זו תוותר עליו והכסף יופנה לעסקת אזולאי.

בצוות המקצועי רוצים לראות את קובי מויאל ממשיך בקבוצה, אך למרות שתוגש לו הצעה משופרת, כרגע נראה שהוא מעוניין לצאת לחו"ל והסיכויים להשאירו נמוכים. מעבר לכך, בבית"ר יעשו מאמצים גדולים וישפרו משמעותית את ההצעה לחן עזריאל על מנת לסכם את תנאיו ולהוציא אותו עם הקבוצה למחנה האימונים.

20:38

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully