וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בית"ר שוקלים לשבות בעקבות העיכוב במשכורות

16.7.2013 / 19:19

שחקני בית"ר שוקלים לשבות מול ראשל"צ: "אנשים צריכים לקבל את הכסף". אלי טביב: "בסך הכול מדובר בחוסר הבנה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אי נעימות בבית"ר ירושלים: שחקני הקבוצה שלא קיבלו את שתי המשכורות מעידן ארקדי גאידמק וחלקם אף שלוש משכורות מתקשים לעמוד במצב ורוצים לבצע פעולה שתזעזע את המערכת. השחקנים דיברו ביניהם היום (שלישי) ואף הבהירו לגורמים במועדון שאם לא ימצא פיתרון הם עשויים להשבית מחר את משחק האימון נגד הפועל ראשון לציון כשלב ראשון. השחקנים הבהירו כי הם לא ששים לבצע פעולה שכזאת, אך הם מעוניינים לקבל תשובות מיידיות וברורות לגבי המשכורת.

שחקן בקבוצה אמר: "גאידמק יצר חובות וברח, וזה אולי לא פייר כלפי טביב שרק הגיע, אבל אנחנו לא באמת מבינים בכל הבירורקרטיה הזאת. אנשים צריכים לקבל את הכסף שלהם, אבל הדבר האחרון שאנחנו רוצים זה לשבות".

טביב הגיב לדברים: "חבל שאלו פני הדברים, בסך הכול מדובר בחוסר הבנה. יכול להיות שיש חוסר תקשורת מול השחקנים. מדובר פה בהסכם מול עמותת האוהדים שנדחה לאחרי תשעה באב ומעבר לזה יש כאן עניין של עורכי דין. אני האחרון שירצה לדחות את העברת הבעלות. אנחנו מבינים את השחקנים כי לא שולמו להם משכורות. נברר בדיוק היכן הדברים עומדים ובקרוב הם יקבלו את המשכורות שלהם".

אלרואי כהן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יספיק לפתור את הבעיות מול הפועל תל אביב? אלרואי כהן/ברני ארדוב

בבית"ר יחליטו בסופ"ש: אלרואי כהן או שלומי אזולאי

בבית"ר ירושלים יחלו הערב (שלישי) - אחרי צאת ט' באב - במאמצים גדולים לסכם עם כמה שיותר שחקנים לפני היציאה למחנה האימונים ולהתקדם משמעותית ברמת בניית הסגל. עד יום חמישי יתקיימו שיחות עם קובי מויאל, אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן, חן עזריאל, חיים מגרלשווילי, מתן בראשי וקובי מויאל במטרה לקדם את המו"מ עימם ולנסות להוציא את מרביתם למחנה האימונים בגרמניה.

בנוגע לברוכיאן, במועדון מעריכים שבימים הקרובים תיפול הכרעה בינו לבין סטיבן כהן, כשכרגע נראה שרק אחד מהם יוחתם. התלבטות נוספת שקיימת בבית"ר היא בנוגע לאלרואי כהן. בימים האחרונים הוצע לבית"ר ירושלים חלוץ מכבי חיפה שלומי אזולאי ואם כהן לא יסגור את ענייניו מול הפועל תל אביב ומול הקבוצה מהבירה עד סוף השבוע, זו תוותר עליו והכסף יופנה לעסקת אזולאי.

בצוות המקצועי רוצים לראות את קובי מויאל ממשיך בקבוצה, אך למרות שתוגש לו הצעה משופרת, כרגע נראה שהוא מעוניין לצאת לחו"ל והסיכויים להשאירו נמוכים. מעבר לכך, בבית"ר יעשו מאמצים גדולים וישפרו משמעותית את ההצעה לחן עזריאל על מנת לסכם את תנאיו ולהוציא אותו עם הקבוצה למחנה האימונים.

גופי האוהדים של הקבוצה יוציאו בסיום ט' באב הודעות תמיכה באלי טביב ובחיים רביבו ומתכוונים להבהיר שהם נותנים גב למועדון ולא מתכוונים למחות נגד מכירת המנויים. יתרה מכך, בעמותת האוהדים הבהירו: "משתמשים בשמנו בפרסומים שונים ואין לזה שחר. גם אם יעלו את מחירי המנויים ב-100 שקל, המחירים בבית"ר הם מהזולים בארץ. בימים הקרובים נחתום על ההסכם עם אלי טביב וייעשו מספר פעולות נוספות שאנשים יראו שהקהל עושה הכול כדי להיות מאוחד ולעמוד מאחורי המועדון".

אחרי שאתמול (שני) פרקליטות המדינה פנתה להתאחדות לכדורגל בבקשה לבחון את ההיבט המשמעתי של התבטאויות גורמים בבית"ר ירושלים בנוגע לאי-שילובים של שחקנים ממוצא ערבי ו/או מוסלמי, היום הגיעה תגובתו של חיים רביבו.

המכתב נשלח על רקע ראיונות שהעניק נציג הבעלים, ובהם אמר שבסגל הקבוצה לא יכללו שחקנים מוסלמים או ערבים, זאת מאחר ששילובם בקבוצה מהווה כדבריו "פרובוקציה" ומעשה של "התגרות" בקהל אוהדיה של הקבוצה, אשר "אינו בשל כרגע" להגעתו של שחקן ערבי או מוסלמי לקבוצה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
חיים רביבו נציג הבעלים של בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
"שיניחו לשקט לשרור בבית"ר ירושלים". חיים רביבו/נועם מושקוביץ

רביבו אמר היום:

"צר לי שהדברים שאמרתי קיבלו פרשנות אחרת מכוונתי. מעולם לא אמרתי שאני נגד הבאת שחקן מרקע כזה או אחר. אני עומד מאחורי הדברים שאמרתי והתכוונתי אליהם. בית?ר ירושלים, לאחר שלוש שנים של בעיות וחוסר שקט ובמיוחד בשנה שעברה. בהבאת השחקנים הצ'צ'ינים למועדון לא על בסיס מקצועי הייתה בפירוש פרובוקציה שכוונה כלפי הקהל של בית?ר. כל מה שהמועדון צריך כדי לנהל אותו הוא שקט וחיבור מחודש עם קהל האוהדים שלו.

"אני מתנצל אם יש מי שנפגע ולא הבין את דברי. אני מציע למשרד המסחר התעשייה והכלכלה להתמקד בבעיות אחרות במדינה ושהן תחת אחריות המשרד ובוודאי חשובות וקריטיות יותר, ולדאוג לייצר מקומות עבודה, במדינה בה יש אלפי עמותות שמאכילות קרוב למיליון איש רעבים ולהניח לשקט לשרור בבית"ר ירושלים".

היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, עו"ד משה אביבי, הגיב למכתב של המשנה לפרקליט המדינה: "קיבלנו את המכתב וכמובן שנבחן את הפניה של המשנה לפרקליט המדינה בעניין התבטאויות האחרונות של חיים רביבו. לפי בקשתו של עו"ד אברבנל, אנו נבחן את הדברים בהיבט המשמעתי לרבות בחינת מעמדו של רביבו במסגרת ההתאחדות לכדורגל. ההתאחדות לכדורגל פעלה ותמשיך לפעול בכל עת לשמירה על השיוויון והסובלנות".

עדכון ראשון: 10:49

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully