וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ניצחה את ראשל"צ 1:3, המשחק הופסק בדקה ה-72

האוהדים גנבו את ההצגה במשחק האימון הראשון, כאשר פרצו פעמיים לכר הדשא ואילצו את בר נתן לשרוק לסיום בשל היעדר תאורה בראשל"צ. זכרי (15), משעלי (29) וסטיבן כהן (61) כבשו. חוסיין צימק (65)

משחק האימון הראשון של בית"ר ירושלים מודל 2013/14 היה הזוי למדי. בסופו של דבר, הקבוצה של אלי כהן אמנם ניצחה את הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית 1:3, אולם מי שגנב את ההצגה באצטדיון בסופרלנד היה הקהל. עשרות אוהדי בית"ר פרצו לכר הדשא בפעם הראשונה במחצית, ועיכבו את פתיחת המחצית השניה בכ-20 דקות. בסביבות הדקה ה-60 שוב פרצו מספר אוהדים לכר הדשא, וסבלנותו של דניאל בר נתן פקעה. הירושלמים עוד הצליחו לשכנע את השופט להמשיך את ההתמודדות, אולם בר נתן נאלץ לשרוק לסיום כבר בדקה ה-72, בשל היעדר תאורה באצטדיון בעיר היין. מי שכבשו את השערים היו רוכי זכרי (15) וטל משעלי הצעירים (29), כשסטיבן כהן הוסיף שער משלו במחצית השניה (61).

עמותת האוהדים חתמה, אלי טביב יוכל לשלם לשחקנים

אוהדי בית"ר ירושלים פורצים לכר הדשא. ברני ארדוב
לא היו יכולים להתאפק. אוהדי בית"ר פורצים אל הדשא בפעם הראשונה/ברני ארדוב

מהלך המשחק

אחרי ששלטה בפתיחת המשחק, באה בית"ר על שכרה ועלתה ליתרון בדקה ה-15 אחרי שיתוף פעולה יפה בין שני הצעירים: רועי זכרי השתחרר מצוין והכניס כדור לטל משעלי, שבעט מצוין לפינה וקבע 0:1 לאורחים. בדקה ה-29 כדור קרן של דוד רביבו מאגף ימין מצא את ראשו של טל משעלי, שנגח חזק למרכז השער. יוסי שקל הדף גרוע אל תוך שערו ההוא, ובית"ר עלתה ל-0:2. שתי דקות לאחר מכן שלח רביבו כדור ארוך יפה שהגיע אל צחי אליחן, אך הקשר הצעיר ניסה להקפיץ מעל שקל ונעצר על ידי השוער.

שחקן בית"ר ירושלים טל משעלי. ברני ארדוב
בישל את הראשון, כבש את השני. טל משעלי/ברני ארדוב

כעשר דקות אחרי השריקה למחצית, פרצו עשרות מאוהדי בית"ר לכר הדשא, חיבקו את אלי טביב, הניפו את אבריכם ברוכיאן, קובי מויאל ואופיר קריאף באוויר, ומנעו את חידוש המשחק למשך דקות ארוכות. לטביב דווקא לא היתה בעיה עם הנעשה, ואמר: "תנו להם לשמוח, מבחינתי זה בסדר. מקובל עלי. מגיע להם, אחרי כל מה שהם סבלו בעונה שעברה". על העתיד של המועדון, אמר: "צפויים הרבה שינויים אבל אני מאמין שיהיה בסדר, אני אופטימי. הדברים מתחילים לזוז. ייקח עוד כמה ימים אבל יהיה בסדר".

אוהדי בית"ר ירושלים מניפים את אבירם ברוכיאן. ברני ארדוב
כמה הם התגעגעו אליו. אוהדי בית"ר מניפים את אבירם ברוכיאן/ברני ארדוב

בפתיחת המחצית השניה החליף אלי כהן את מרבית ההרכב שלו, והעניק דקות משחק בין היתר לאבירם ברוכיאן, אוסה גובדיה הנבחן, סטיבן כהן ואחרים. בדקה ה-61 ניצל כהן טעות בהגנת המארחת, פרץ בקלילות לרחבה ובעט שטוח לפינה כדי לקבוע 0:3. מיד לאחר מכן שוב פרצו לדשא מספר אוהדים ירושלמים. השופט דניאל בר נתן כבר שרק לסיום המשחק, אך השתכנע על ידי אנשי בית"ר ירושלים לתת לקבוצתם צ'אנס נוסף, והקבוצות המשיכו את משחק האימון. נאיף חוסיין הצעיר צימק ל-3:1 מהנקודה הלבנה בדקה ה-65. בדקה ה-72 שרק בר נתן לסיום בשל היעדר תאורה באצטדיון הסופרלנד, ומספר רגעים אחרי ששוכנע לנסות ולהמשיך את ההתמודדות לכמה דקות נוספות, פרצו אוהדי בית"ר אל הדשא בפעם האחרונה - והסיפור נגמר באופן סופי. הזוי.

שחקן בית"ר ירושלים קובי מויאל. ברני ארדוב
על אזרחי. קובי מויאל/ברני ארדוב

"זה המשחק הראשון שלנו אחרי שלושה שבועות של אימונים. ראיתי דברים טובים אבל אין ספק שיש לנו עוד הרבה עבודה", אמר המאמן אלי כהן. "אנחנו נצרף את השחקנים הנכונים ובסופו של דבר תהיה לנו קבוצה טובה. יש לנו בסיס טוב של שנה שעברה. צריך להבין שיש לנו מגבלות של תקציב ולכן לוקח זמן להתחזק. יש הרבה שחקנים שעומדים על הפרק: חן עזריאל, שלומי אזולאי, קובי מויאל ועוד שמות. אני מאמין שזה יסתדר אבל צריך הרבה סבלנות. אני מבין שאלי טביב יישב מחר עם שחקנים והם יסגרו בקבוצה עוד לפני שנצא למחנה האימונים".

אוהדי בית"ר ירושלים סביב הבעלים אלי טביב. ברני ארדוב
דווקא היה בעד פריצת האוהדים. אלי טביב/ברני ארדוב

הרכבים

הפועל ראשון לציון: יוסי שקל, אלירן סיימון, גל מאיו, אלון גרוד, גיא אבנד, שלומי אזולאי, ליאור ברטקובסקי, אלעד חלימי, טל לוי, רז מאיר, איתי טואף.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, מתן בראשי, ניסו קפילוטו, צחי אליחן, מתנאל בן סימון, דריו פרננדס, דוד רביבו, אופיר קריאף, רועי זכרי, טל משעלי.

שחקן בית"ר ירושלים דריו פרננדס מול שחקן הפועל ראשון לציון גיא אבנד. ברני ארדוב
מחצית טובה של הירושלמים. דריו פרננדס מול גיא אבנד/ברני ארדוב
שחקן בית"ר ירושלים דוד רביבו. ברני ארדוב
הראה דקות טובות במחצית הראשונה. דוד רביבו/ברני ארדוב
אוהדי בית"ר ירושלים מניפים באוויר את אופיר קריאף. ברני ארדוב
גם הוא קיבל הרבה אהבה מהקהל. קריאף/ברני ארדוב
הקשר הניגרי אוסה גואובדיה נבחן בבית"ר ירושלים. ברני ארדוב
קיבל כמה דקות במחצית השניה. אוסה גובדיה הנבחן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully