וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקוביץ' הודה באישום, גזר הדין נדחה בעשרה ימים

הדיין ישראל שמעוני נתן לשחקן עשרה ימים להחזיר כספים ושהחוזים מול ק"ש, הפועל ת"א ורמה"ש לשחקנים ייעשו מול נשר

עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

איל ברקוביץ', שחקן נבחרת ישראל בעבר והפרשן בהווה, עמד היום (רביעי) לדין בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. ברקוביץ' זומן בעקבות חלקו בפרשת העברת השחקן אופיר מזרחי לעירוני קרית שמונה, אך לא הגיע לדיון ומי שייצג אותו הוא אביו זאב. בהתאחדות גילו כי כוכב העבר היה מעורב באופן ישיר בניהול המשא ומתן להעברת החלוץ מזרחי, שהגיע מהמועדון שלו בנשר, למרות שאינו רשאי לתווך בין מועדון לשחקן.

זאב ברקוביץ' אביו של אייל ברקוביץ' בהתאחדות לכדורגל. ברני ארדוב
זאב ברקוביץ' במהלך הדיון/ברני ארדוב

"העבירה היא למעשה פעולה בניגוד לתקנוני ההתאחדות. המעשה הוא שפעל להעברת שחקנים מנשר לקרית שמונה וקבוצות אחרות, שהתחייבו להעביר לו כסף באופן אישי, כאשר על פי התקנון, מי שזכאי לקבל את הכסף הוא המועדון בנשר", הסבירו גורמים בהתאחדות.

כאמור, ברקוביץ' עצמו לא התייצב לדיון הזה, אך אביו של השחקן שמשמש גם כיו"ר עמותת נשר הודה בכל האישומים נגדו. דיין ההתאחדות ישראל שמעוני נתן לנשר וברקוביץ' עשרה ימים שבהם כל החוזים שנחתמו ישירות מול ברקוביץ' צריכים להיחתם מחדש וכן השחקן יצטרך להחזיר סכום של 108,662 אלף שקלים.

שלוש קבוצות נוספות שהיו מעורבות בדיון הן: הפועל תל אביב, קרית שמונה ורמת השרון, אך במקרה הזה בוטל כתב האישום נגד חמשת השחקנים האחרים שהיו כביכול מעורבים בהעברות מנשר משום שלא נמצאו ראיות לכך שהם השתמשו בברקוביץ' כסוכן. מי שייצג את קרית שמונה הוא עורך דין ניר ענבר. הפועל תל אביב ורמת השרון לא שלחו נציגים לדיון.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
זאב ברקוביץ' אביו של אייל ברקוביץ' בהתאחדות לכדורגל. ברני ארדוב
הגיע לדיון. זאב ברקוביץ' בהתאחדות/ברני ארדוב

במידה וברקוביץ' לא יחזיר את הכסף כנדרש הוא ישלם קנס של 50 אלף שקל ויורחק לחצי שנה. במידה וברקוביץ' יחזיר את הכספים ויתקן את החוזים, הוא ייקנס ב-25 אלף שקל. גם מועדון נשר עצמו עלול להיקנס ב-50 אלף שקלים אם לא ייענו לדרישות התובע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully