וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות חוקרת חשד בנוגע להעברת שחקן לקרית שמונה

27.3.2013 / 13:00

בודקת את אופי ההסכם עם איל ברקוביץ', שהחלוץ אופיר מזרחי הגיע מהמועדון שלו בנשר, בטענה לעבודה מול סוכן בלתי מורשה

ההתאחדות לכדורגל עורכת בימים האחרונים בדיקה מקיפה בנוגע לחשדות לפיהן עירוני קרית שמונה עובדת עם סוכן בלתי מורשה. בהתאחדות בודקים האם שחקן העבר והפרשן איל ברקוביץ' היה מעורב באופן ישיר בניהול המשא ומתן להעברת החלוץ אופיר מזרחי, שהגיע מהמועדון שלו בנשר, למרות שאינו רשאי לתווך בין מועדון לשחקן, והאם קיבל כסף או הבטחה לכסף תמורת מכירה עתידית.

הבדיקה, שנעשתה גם מול בקרת התקציבים, נערכה בעקבות מידע שהגיע להתאחדות בעניין העברת הכספים. ראוי לציין כי טרם הוחלט סופית האם להעמיד את הקבוצה לדין. "ייתכן מאוד שהמועדון יעמוד לדין, אבל כל הנושא הזה בבדיקה. למיטב ידיעתי, לגורמים הרלוונטים אין תשובות כרגע", אמר גורם בכיר בהתאחדות, שם ניסו לשמור על חשאיות. את תגובת ברקוביץ' לא ניתן היה להשיג.

אייל ברקוביץ' כדורגלן עבר. קובי אליהו
קיבל הבטחה לכסף ממכירה עתידית? ברקוביץ'/קובי אליהו

לאחר חג הפסח אמורה הפועל ראשון לציון לקבל זימון להעמדה לדין, זאת בעקבות החשדות בענייני כספים עליהם פורסם בוואלה! ספורט. כזכור, על פי החשד במועדון ניסו להטעות לכאורה את בקרת התקציבים כשהגישו אישור של רואה חשבון לפיו שולמו משכורות השחקנים עד חודש דצמבר, למרות שעל פי החשד אינם שולמו בפועל, זאת כדי שההתאחדות לא תמנע ממנה להעביר שחקנים בחודש ינואר.

על פי הבדיקה של ההתאחדות, משכורות השחקנים שולמו בצ'ק דחוי והחובות לא כוסו לפני שנפתח מועד ההעברות. ראשון לציון העבירה במהלך מועד ההעברות ארבעה שחקנים לשורותיה, בהם השוער יוסי שקל והקשר ברוך דגו. הבעלים רביב סיפר שמודע לפרטים מסר כבר אז בתגובה: "היו לנו בעיות תזרימיות, זה נכון. קרה שאיחרנו בחודש, אבל אנשים ניסו לעשות אקט מכוער. בהפועל ראשון לציון אף שחקן לא באמת מוטרד מבעיות כספים, למרות שאני מודה שהיה עיכוב. אני מציע להתמקד בהצלחות של הפועל ראשון לציון, ולא בבעיות התזרימיות שלה, שכבר אינן קיימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully