וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "עם כל הכבוד, אנחנו טובים וצריכים לנצח"

קשר מכבי ת"א אופטימי לקראת גיורי (21:30, ערוץ ONE) במוקדמות האלופות. על האוהדים פרו פלסטינים: "לא מזיז לנו"

קובי אליהו

שחקני מכבי תל אביב יערכו הבוקר (רביעי) אימון קל ובכך יסיימו למעשה את ההכנות לקראת משחק החוץ, הערב נגד גיורי ההונגרית, במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הצ'מפיונס ליג (21:30, ערוץ ONE). האלופה הישראלית התכוננה במשך חודש להתמודדות נגד האלופה ההונגרית וכעת הכול תלוי ביכולת שחקניו של פאולו סוזה, שינסו להוציא תוצאה טובה באצטדיון 'ETO PARK' ולהעביר את ההכרעה לשבוע הבא בבלומפילד.

הבעלים הקנדי מיטש גולדהאר הגיע להונגריה וצפה אמש באימון הטקטי של הקבוצה. גולדהאר ישוב עם שחקניו ארצה ויהיה נוכח כמובן גם במשחק הגומלין. "תמיד ישאר לנו זיכרון מתוק מעונת האליפות, אבל עכשיו אנחנו כבר בפתח של עונה חדשה", אמר הקשר ערן זהבי לקראת המשחק הרשמי הראשון של הצהובים לעונה זו. "אנחנו רוצים לשחזר את מה שהיה ורוצים שתהיה עונה מוצלחת לפחות כמו בעונה הקודמת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"רוצים לשחזר את מה שהיה". זהבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אנחנו מרגישים דרוכים מאוד", הוסיף זהבי בהתייחסו למשחק הערב. "אנחנו באים לעשות משחק טוב, ומקווים שנעשה תוצאה טובה בהונגריה, כדי לבוא ולהכריע את ההתמודדות בבלומפילד. נצטרך לעבוד מאוד קשה בשביל זה וזה גם מה שנעשה. אנחנו לא מסתכלים יותר מדי על גיורי, אנחנו באים לשחק את המשחק שלנו. המאמן הכין אותנו למשחק כמו שצריך, עם וידאו ואנחנו יודעים עליהם כל מה שצריך לדעת. הם קבוצה מאוד טובה ובהחלט מצפה לנו משחק קשה, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו ונצטרך לעבור אותם".

זהבי נשאל האם הוא מוטרד מכך שחלקים בקהל ההונגרי הם קיצוניים ואף פרו פלסטינים והשיב: "זה לא עושה לנו שום דבר. לא צריך בכלל להתייחס לזה. קהל זה קהל, הם יכולים לצעוק מה שהם רוצים. בסופו של דבר יהיו גם אוהדים שלנו, אז אנחנו באים לשחק את המשחק ולא להתייחס לקהל שלהם. שיעשו מה שהם רוצים, זו בעיה שלהם".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקהל של גיורי לא מעניין אותם. זהבי ושחקני מכבי תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקשר שצפוי לפתוח בהרכב, נשאל מה תיחשב הצלחה מבחינתו במשחק החוץ ואמר: "קודם כל להצליח במשחק חוץ זה אומר שצריך להבקיע שערים. נבוא הערב בשביל לנצח, לא בשביל לעשות 0:0. עם כל הכבוד לאלופת הונגריה, אנחנו קבוצה טובה שצריכה לנצח וזה מה שנצטרך לעשות".

למרות שהיה נראה עד אתמול שהשוער הצעיר ברק לוי יפתח בהרכב, כעת מסתמן שהמאמן סוזה עשוי להעדיף בסופו של דבר דווקא את שוער הרכש הספרדי חואן פאבלו. בכל מקרה שומר סוזה את הקלפים, בכל הנוגע לעמדת השוער, קרוב לחזה, אולם לגבי שאר ההרכב נראה כי לא צפויות הפתעות. הקפטן שרן ייני יפתח כמגן ימני ויואב זיו בצד שמאל. קרלוס גרסיה ואיתן טיבי יפתחו במרכז ההגנה, כאשר החוליה המרכזית תורכב גל אלברמן, מהראן ראדי וערן זהבי. בחלק הקדמי צפוי סוזה לפתוח עם ברק יצחקי, עומרי אלטמן וראדה פריצה, כאשר דור מיכה, טל בן חיים, מאנה הספרדי ועומרי בן הרוש ימתינו על הספסל.

הרכב משוער: חואן פאבלו (ברק לוי), שרן ייני, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, יואב זיו, גל אלברמן, מהראן ראדי, ערן זהבי, ברק יצחקי, עומרי אלטמן, ראדה פריצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully