וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו סוזה: "אומרים שאנחנו בינוניים? זה ידרבן אותנו"

16.7.2013 / 22:21

מאמן מכבי תל אביב במצב רוח קרבי לקראת המשחק בגיורי במוקדמות האלופות (ד', 21:30, ערוץ ONE): "יש להם יתרון עלינו, אבל נוכיח לכל המזלזלים שאנחנו טובים. אני בטוח שנכבוש". חואן פאבלו עשוי לפתוח בין הקורות, יצחקי, אלטמן ופריצה יפתחו בהתקפה

קובי אליהו

חלום שלב הבתים של ליגת האלופות ייצא לדרך מחר (רביעי, 21:30) עבור מכבי תל אביב, שתתארח אצל אלופת הונגריה גיורי למשחק הראשון מתוך שניים. הקבוצה של פאולו סוזה תקווה להשיג תוצאה טובה ולהעביר את ההכרעה לישראל, כאשר משחק הגומלין יתקיים ביום שלישי הבא בבלומפילד. כמה מאות אוהדים צהובים שעשו דרכם להונגריה יתמכו בקבוצה מהיציעים, כאשר בתקשורת ההונגרית מעריכים כי האצטדיון לא יהיה מלא וכי 6,000 אוהדים צפויים לפקוד את היציעים באיצטדיון.

הבעלים מיטש גולדהאר נחת בהונגריה וצפה הערב באימון הטקטי המסכם. גולדהאר יטוס עם הקבוצה בחזרה לישראל ויהיה נוכח כמובן גם בגומלין בבלומפילד ולאחר מכן יטול חלק בנבחרת קנדה, בטורניר המאסטרס בטניס במכביה.
למרות שהיה נראה עד היום שהשוער הצעיר ברק לוי יפתח בהרכב, כעת מסתמן שהמאמן סוזה עשוי להעדיף בסופו של דבר דווקא את שוער הרכש הספרדי חואן פאבלו. בכל מקרה שומר סוזה את הקלפים, בכל הנוגע לעמדת השוער, קרוב לחזה, אולם לגבי שאר ההרכב נראה כי לא צפויות הפתעות. הקפטן שרן ייני יפתח כמגן ימני ויואב זיו בצד שמאל.

קרלוס גרסיה ואיתן טיבי יפתחו במרכז ההגנה, כאשר החוליה המרכזית תורכב מגל אלברמן, מהראן ראדי וערן זהבי. בחלק הקדמי צפוי סוזה לפתוח עם ברק יצחקי, עומרי אלטמן וראדה פריצה, כאשר דור מיכה, טל בן חיים, מאנה הספרדי ועומרי בן הרוש ימתינו על הספסל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנמיך ציפיות. סוזה עם שחקניו באימון המסכם/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי תל אביב ערכה מסיבת עיתונאים באיצטדיון המקומי בגיור, והמאמן פאולו סוזה אמר: "אני חושב שלגיורי יש יתרון מכמה סיבות. ראשית, המאמן עובד כאן שלוש שנים ברציפות ותמיד הוא הגיע לטופ של הכדורגל ההונגרי. שנית, גיורי נהנתה מדקות משחק בזמן אמת, בעוד שאנחנו שיחקנו רק משחקי ידידות. אני מכיר את הליגה ההונגרית וזה אחד היתרונות שאני יכול להעביר לשחקנים שלי גם מבחינה פרטנית וגם קבוצתית. אימנתי כאן בעבר ולכן אני מרגיש פה בבית ומהפידבקים שאני מקבל מדברים פה על זה שיש לנו קבוצה בינונית עם שחקנים בינוניים. אני חושב שזה ידרבן את השחקנים שלנו במהלך שני המשחקים וב- 180 הדקות כדי להוכיח לכל המזלזלים אחרת".

סוזה המשיך: "אני בטוח בגישה של השחקנים ואני מאמין שהם יעשו את הכל, יש לנו אחריות רבה. אמרתי שלגיורי יש יתרון אבל לנו יש שאיפות להעפיל ואני בטוח שהשחקנים יעשו כל מאמץ לעשות את זה. אמרתי כבר בתל אביב ואני אומר זאת גם כאן, כדי להעפיל צריך לכבוש ואני בטוח שנכבוש. יש לי הרבה מידע על היריבה ואני יודע שהמאמן המקביל שלי יעשה הרבה שינויים, לגבי הקבוצה שלי אני יודע מי יפתח אבל בשביל זה תצטרכו לחכות עד מחר".

הקפטן שרן ייני הוסיף: "ידענו שמדובר ביריבה קשה אבל יש לנו ביטחון ביכולת שלנו. המאמן אמר שהוא יודע הרבה על גיורי ועכשיו גם אנחנו, אנחנו בטוחים שלא יהיה משחק קל".

הרכב משוער: חואן פאבלו (ברק לוי), שרן ייני, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, יואב זיו, גל אלברמן, מהראן ראדי, ערן זהבי, ברק יצחקי, עומרי אלטמן, ראדה פריצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החלום קרוב מתמיד. גולדהאר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאמן גיורי: "רוצים לנצח בכל משחק"

גיורי זכתה אשתקד באליפות הראשונה שלה אחרי 30 שנה ובמאזן ההיסטורי שלה ישנן ארבע אליפויות. הקבוצה שלחה שני נציגים לסגל נבחרת הונגריה למשחק הידידות נגד כווית בתחילת יוני: הקשר-חלוץ רולאנד וארגה והקשר מאטה פטקאי. את הקבוצה מאמן אטילה פינטר בן ה-47. לגיורי היסטוריה ארוכה במפעלים האירופאים, כולל מפגשים עם מנצ'סטר יונייטד, ברצלונה ומילאן בשנים עברו. ההצלחה הגדולה ביותר שלה הייתה בעצם ההגעה לחצי גמר גביע אירופה לאלופות ב-1964-65. ב-2010-11 הקבוצה השתתפה במוקדמות הליגה האירופית ועברה את מונפלייה הצרפתית, אבל הודחה על ידי דינמו זאגרב בפלייאוף ולא הצליחה להעפיל לשלב הבתים. אגב, פאולו סוזה פגש את הקבוצה חמש פעמים בשנה וחצי האחרונות בליגה ההונגרית כשאימן את וידאוטון. המאזן שלו: שלושה נצחונות (כולל 1:5 בגביע) ושני הפסדים.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, דיבר המאמן אטילה פינטר על מצב הרוח של קבוצתו לקראת המשחק: "גיורי רוצה לנצח בכל משחק, וכך יהיה גם מול מכבי תל אביב". על העובדה שהוא לא יוכל לעמוד על הקווים בשל השעייתו אמר פינטר: "אני סומך על הקבוצה שלי ועל העוזר שלי פרקאש, שביחד נדע להתמודד עם המצב הזה ולהשיג תוצאה שתקדם אותנו לשלב הבא".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא יעמוד על הקווים, אך סומך על שחקניו שיעשו את העבודה. פינטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully