וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: התקדמות משמעותית במו"מ עם אברהם פאס

16.7.2013 / 17:17

הבלם שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט ינחת כדי לסגור פרטים האחרונים. נסיון לקדם החתמת ימפולסקי או מוגרבי

צילום: קובי אליהו עריכת וידאו: טל רזניק

התקדמות משמעותית במו"מ בין בני סכנין לבלם הספרדי אברהם פאס, שעל המגעים עימו פורסם בוואלה! ספורט. בין הצדדים החל משא ומתן בימים האחרונים והספרדי ינחת מחר בישראל על מנת לנהל את המו"מ עם בני סכנין פנים מול פנים.
פאס בן ה34 מוערך מאוד על ידי סכנין שרוצה להחתימו ועם הגיעו לישראל ינסו בסכנין לסכם סופית את כל הפרטים ולהחתימו לעונה הקרובה.

בין הצדדים ישנן הבנות עקרוניות לגבי תנאי החוזה ונותרו רק פרטים קטנים כדי לחתום רשמית על החוזה. בסכנין מאמינים שההגעה של הספרדי לארץ מהווה אישור לכך שהשחקן רציני ומגיע במטרה לחתום רשמית על החוזה.


סכנין הפסידה 3:2 להפועל חיפה בדוחא

אריק קווקל הנבחן שוחרר מבני סכנין

הבלם הספרדי אברהם פאס (ימין) במדי קאדיז. AP
מתקרב. פאס מימין/AP

פאס אמור להיות שחקן הרכש הרביעי שחותם רשמית בקבוצה אחרי דדי בן דיין, מוחמד גדיר ומירקו אורמוש שכבר סגרו במועדון כשגם אריק דג'מבה דג'מבה ואיציק כהן מצויים במשא ומתן מתקדם עם הקבוצה.

מלבד השחקנים הללו בקבוצה מנסים להחתים גם את דלה ימפולסקי ופיראס מוגרבי אלא שבשלב זה המשא ומתן באותו שלב ובסכנין מקווים שיוכלו לרשום התקדמות גם בכל הקשור לשני השחקנים הללו. בנוסף, רוצה מרקו בלבול למצוא חלוץ זר לקבוצה.

"אם כל השחקנים איתם אנחנו מצויים במשא ומתן מתקדם אכן יחתמו תהיה לנו קבוצה טובה מאוד", אמר גורם בקבוצה, "כבר עכשיו יש לנו חלק התקפי מצויין שכולל את מוחמד גדיר, מוחמד כליבאת ומירקו אורמוש שינהל את המשחק. אם נצליח להביא את מוגרבי או ימפולסקי ועוד חלוץ זר איכותי תהיה לנו התקפה קטלנית".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
דלה ימפולסקי שחקן מכבי חיפה. מגד גוזני
בסכנין מנסים להביא גם אותו. ימפולסקי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully