וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: אריק קווקל הנבחן שוחרר מהקבוצה

16.7.2013 / 11:13

במועדון שיחררו את החלוץ ההולנדי שאיכזב ויקדמו את המשא ומתן עם אברהם פאס. שביעות רצון גדולה מכושרו של גדיר

צילום: קובי אליהו עריכת וידאו: טל רזניק

בני סכנין הודיעה לחלוץ הנבחן אריק קווקל שהוא משוחרר מהקבוצה, לאחר שהחלוץ ההולנדי לא הציג יכולת טובה באימונים ובמשחק האימון אמש (שני) מול הפועל חיפה. כעת בסכנין ימשיכו לחפש חלוץ זר.

בינתיים סכנין ממשיכה בניסיונות לחיזוק הקבוצה, וכעת ינסו לזרז את החתמתו של אברהם פאס. סכנין פנתה רשמית לבלם הספרדי, ובמועדון מקווים שהשחקן יחתום כבר בימים הקרובים. פאס בן ה34 שיחק בסאבאדל הספרדית בעונה האחרונה והחל את דרכו בקאדיז ב' בשנת 1997, ואת מרבית הקריירה שלו עשה בשורות קאדיז, בה שיחק בין 2000 ל-2008. לאחר מכן שיחק בהרקולס, קרטחנה, וב-2012 עבר לסאבאדל מהליגה השנייה בספרד.

למרות גילו המבוגר, בסכנין מאמינים שהבלם יוכל לעזור רבות לסגל של מרקו בלבול, וגורמים בקבוצה מדברים על כך שמדובר בשחקן בעל ניסיון שיכול לתרום בתחומים רבים. ללא קשר לשאלה האם פאס יחתום או לא, בסכנין ינסו גם לסגור את הפערים מול איציק כהן ולצרפו, כשבצוות המקצועי הבהירו שהם רוצים לראות שלושה בלמים טובים בסגל. גם אריק דג'מבה דג'מבה, איתו קיימים פערים קטנים, צפוי להיפגש שוב עם הנהלת סכנין על מנת ולנסות לסגור את הפערים ולחתום בקבוצה.

מוחמד גדיר שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
יוביל את סכנין לצמרת? מוחמד גדיר/אדריאן הרבשטיין

בינתיים במועדון מרוצים מאוד מהיכולת שמוחמד גדיר מציג עד כה. גדיר שחוזר אחרי עונה רווית פציעות נראה בכושר שיא, ואתמול במשחק האימון מול הפועל חיפה היה המצטיין במגרש במחצית השנייה בה שיחק. במועדון אמרו שאם גדיר ומוחמד כליבאת יהיו בכושר טוב כפי שהם נמצאים כרגע, הקבוצה תוכל להפתיע ולהתברג במקום גבוה יחסית.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully