וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפועל חיפה ניצחה 2:3 בחוץ את בני סכנין

האורחים נהנו משערים מוקדמים של איקנדה (2) וקוראץ' (8), כליבאת וקאסום השוו, אבל אבידור המחליף הכריע (56)

צילום: קובי אליהו עריכת וידאו: טל רזניק

בני סכנין והפועל חיפה נפגשו היום (שני) למשחק הכנה גדוש באירועים ושערים באיצטדיון דוחא שבו השיגה הקבוצה של שלומי דורה ניצחון חוץ מרשים 2:3, על הקבוצה המתגבשת של מרקו בלבול בסכנין. אחרי שבשבוע שעבר היא סיימה ב-1:1 מול הפועל רעננה, הפועל חיפה הייתה חדה מאוד ועלתה ליתרון כפול כבר אחרי שמונה דקות כששחקני הרכש של המועדון מספקים קבלות ראשונות. השער הראשון הגיע כבר אחרי שתי דקות כאשר הרמוני איקנדה החלוץ הנבחן, ששוחרר מבני סכנין, ניצל מסירה מדוייקת של מהראן לאלה ובעט מקרוב פנימה. שש דקות עברו ועומרי קנדה, המגן הימני שחזר לארץ אחרי ניסיון לא מוצלח בליגה הרומנית, בישל את השני לז'רקו קוראץ', החלוץ המונטנגרי החדש שבנגיעה בעט לחיבורים.

ז'רקו קוראץ' שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
מסתמן כמו רכש בינגו. קוראץ'/אדריאן הרבשטיין

מרקו בלבול ביצע חילופים במחצית השניה וקבוצתו השיגה את השיוויון מוקדם מאוד במחצית בזכות שערים של מוחמד כליבאת בדקה ה-47 ואחמד קאסום בדקה ה-53. יובל אבידור, חלוץ הפועל חיפה שנכנס כמחליף החזיר לחיפה את היתרון בדקה ה-56 והבטיח את הניצחון. הפועל חיפה יכולה להיות מעודדת מהיכולת ההתקפית שהציגה במשחק הזה, אך במחצית השנייה חל ריפיון הגנתי שעליו יצטרך דורה לתת את הדעת. מנגד, מרקו בלבול לא יכול להיות מרוצה מהיכולת ההגנתית של קבוצתו וגם מהיכולת של החלוץ הנבחן אריק קווקל, שפתח בהרכב אך הציג יכולת חלשה, הוחלף במחצית וכנראה ישוחרר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
הרמוני איקנדה שחקן הפועל חיפה מול אחמד קאסום שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
הציג יכולת טובה וכבש. הרמוני איקנדה/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

המשחק החל בצורה נהדרת עבור האורחים שעלו ליתרון מוקדם כבר אחרי שתי דקות של משחק. הרמוני איקנדה, החלוץ שנבחן גם בסכנין ושוחרר ממנה, עקץ כבר בפתיחה כשקיבל כדור מצד ימין ומהאוויר בעט פנימה. 0:1 לאורחים. המשחק רק נפתח והפועל חיפה כבר עקצה עם השני שלה. הפעם היה זה עומרי קנדה הפעלתן שפרץ מצד ימין ומסר כדור רוחב למרכז, אליו הגיע חלוץ הרכש ז'רקו קוראץ' שבנגיעה בעט חזק לחיבורים. 0:2 מרשים לחיפה.

אחמד קאסום שחקן בני סכנין חוגג. אדריאן הרבשטיין
שער השיוויון שלו לא הספיק. אחמד קאסום, משמאל/אדריאן הרבשטיין

בפתיחת המחצית השניה ביצע מרקו בלבול מספר חילופים, כאשר אחד המחליפים היה מוחמד גדיר, שהיה אחראי לשער המצמק בדקה ה-47. הקשר פרץ מצד ימין והוציא כדור רוחב לחאמד גנאים, שהמשיך למוחמד כליבאת שמקרוב בעט חזק פנימה. 1:2 בדוחא. סכנין המשיכה את המומנטום ובדקה ה-53 כבר מצאה את השיוויון מרגליו של אחמד קאסום, המחליף הנוסף שקיבל כדור נהדר ממוחמד כליבאת ומקרוב בעט פנימה.

הקצב המסחרר במחצית השנייה נמשך כשהאורחים החזירו לעצמם את היתרון ושוב זה היה שחקן מחליף שכבש. יובל אבידור שנכנס במחצית השניה מצא עצמו במצב קורץ בתוך הרחבה ובלי למצמץ בעט מקרוב לרשת. 2:3 מרתק בדוחא.

יובל אבידור שחקן הפועל חיפה חוגג. אדריאן הרבשטיין
כבש את שער הניצחון. יובל אבידור/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully