וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת העתודה הפסידה לסרביה 66:62

למרות ההפסד, העתודה עדיין בתמונה ההעפלה ואם תנצח את צ'כיה היא תישאר בדרג א'. קולשוב הצטיין עם 16 נק' ו-13 ריב'

נבחרת העתודה של ישראל הפסידה היום (שלישי) לסרביה בתוצאה 66:62 במסגרת משחקי הבית התחתון באליפות אירופה הנערכת בטאלין, אסטוניה. השחקנים של שרון דרוקר גברו אתמול 72:84 על אוקראינה בפתיחת משחקי הבית, בתקווה לסיים באחד משני המקומות הראשונים בבית המרובע ולהעפיל למשחקי הדירוג 13-16 שיבטיחו את מקומם בדרג א' לשנה נוספת, ולמרות ההפסד לסרבים, הם עדיין תלויים בעצמם. ביום רביעי ייערך המשחק השלישי והאחרון בשלב זה מול צ'כיה.

במשחק השני בבית ניצחה נבחרת אוקראינה את צ'כיה 83:89, מה שעשוי לעזור לנבחרת ישראל במשחקי מחר. אם ישראל תנצח את צ'כיה (13:30) היא תעפיל ללא כל קשר לתוצאת המשחק המוקדם בין סרביה לאוקראינה (11:15). במידה וסרביה תנצח את אוקראינה, ישראל תוכל לעלות גם במקרה של הפסד עד 8 נקודות לצ'כיה.

שחקן נבחרת העתודה  אור סולומון. קובי אליהו
רוצים להישאר בדרג א' וזה עדיין אפשרי. אור סולומון/קובי אליהו

מהלך המשחק

ישראל נהנתה מיכולת טובה של תום מעיין וגולן גוט ובעזרת ריצת 0:6 עלתה ל-7:12. הגארד ננד מיז'נוביץ' נכנס לפעולה בסרביה, ו-7 נקודות רצופות שלו הובילו אותה ליתרון 16:18 ברבע הראשון.

לוקה מיטרוביץ', כוכבה של סרביה, נכנס לפעולה בתחילת הרבע השני, וסרביה שמרה על יתרונה. העתודה העלתה הילוך, גוט, אור סולומון ותומר גינת השאירו את ישראל קרובה. באמצע הרבע הסרבים לחצו על הדוושה, ואחרי ריצת 0:7 עלו ליתרון 28:36 במחצית.

ברבע השלישי איגור קולשוב ורם אליאספור סייעו לישראל לצמק למינוס ארבע נקודות, אבל העתודה לא מצאה דרך לעצור את איבן מרקוביץ', ששמר על היתרון של סרביה, שהוליכה 47:50 בתום הרבע השלישי.

דאנק של בן אלטיט קירב את ישראל למינוס נקודה בתחילת הרבע הרביעי. אבל אז ההתקפה הישראלית נתקעה, סרביה קיבלה דקות טובות ממיז'נוביץ' ושלשה של מלאדן דורדביץ' העלתה את הסרבים ליתרון 49:57. תום מעיין החזיר את העתודה עם שלשה, וישראל נכנסה לשלוש הדקות האחרונות כשהיא במינוס שלוש אחרי ליי אפ של רפי מנקו. 55 שניות לסיום דורדביץ' העלה את הסרבים ל-60:64, מנקו החטיא שלשה, ודרוקר לקח פסק זמן. פאבלו רלז'יץ' דייק באחת משתיים מהקו לזכות הסרבים, מיטרוביץ' איבד ומנקו ניצל זאת כדי להוריד למינוס שלוש כשעל השעון 10 שניות. הסרבים לא איבדו את העשתונות, שמרו על יתרונם וניצחו בסיום 62:66.

מאמן הפועל ירושלים שרון דרוקר. מגד גוזני
מאמן הפועל ירושלים שרון דרוקר/מגד גוזני

המאמן שרון דרוקר סיכם לאחר ההפסד: "אני מאוד מרוצה מהגישה של הקבוצה היום. שיחקנו אגרסיבי, החזקנו אותם בקצב שאנחנו רוצים ובסוף החטאנו פעמיים זריקות טובות שיכלו לנצח את המשחק, והוא נגמר לטובת הסרבים. מחר יש לנו משחק נגד הצ'כים, אנחנו תלויים בעצמנו, השחקנים שלנו מאוד מחוייבים ויודעים מה הם צריכים לעשות".

קלעו לישראל: איגור קולשוב 16 נקודות ו-13 ריבאונדים, תום מעיין 11 ו-6 אסיסטים, גולן גוט 9 ו-6 ריבאונדים, רפי מנקו ואור סולומון 6 כל אחד, רם אליאספור, בן אטליט ושון דאוסן 4 כל אחד, תומר גינת 2, כן שותפו אלון אברמוביץ' ואיגור מאיור.

בלטו בסרביה: איבן מרינקוביץ' 15 נקודות ו-10 ריבאונדים, לוקאס מיטרוביץ' (9 ריבאונדים) וננאד מיז'נוביץ' 11 כל אחד, מלאדן דורדביץ' 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully