וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויאם עמאשה דרש את כרטיסו תמורת עזיבת מכבי חיפה

15.7.2013 / 11:38

היחסים המתוחים עולים מדרגה: החלוץ הבהיר שלא יעזוב בהשאלה, במועדון יסרבו. פערים עם בוקילה: "תלוי בעלויות"

קובי אליהו

ליגת העל לא תיפתח בזמן? בעלי תחנות הטוטו חוששים

חלוץ מכבי חיפה ויאם עמאשה מתאמן עם קבוצת הנוער של המועדון, ולמרות הצעות שהונחו לאחרונה על שולחנו, הוא מסרב לעזוב. במכבי חיפה טוענים כי השחקן דרש את כרטיס השחקן שלו תמורת עזיבה, ולא מוכן לעבור בהשאלה. במועדון יסרבו לדרישה, מאחר שהושקעו בהבאתו סכומי כסף גבוהים. "עמאשה הולך עם הראש בקיר, הוא צריך להבין שהוא ישחק בקבוצה אחרת, או יישב ביציע", הבהיר גורם במועדון. בסביבתו של עמאשה טוענים כי אין להם כוונה להסכים להצעות מטעם המועדון, ויגיעו להחלטה בקרוב.

במועדון עדיין מעריכים שחלוץ זר יחתום לפני הסיבוב השלישי. חלק מהמועמדים של אריק בנאדו לא משחקים בליגה האירופית, ולכן אין צורך להחתימם לפני הסיבוב השני שייפתח ביום חמישי. סגן מלך השערים בליגה הרומנית ושחקן נבחרת קונגו ז'רמי בוקילה עדיין מועמד, ובמועדון כבר הגיעו לסיכום עם המועדון הבלגי זולטה וארחם לגבי שחרורו, אלא שהמועדון הרומני בו שיחק, פטרולול פלוישטי, טוען כי הכרטיס שייך לו. "בוקילה שחקן נהדר, אבל צריך להגיע לסיכום על העלויות שלו וזה לא פשוט בכלל", הבהירו במועדון. חלוצים אחרים שהוצעו לבנאדו יגיעו רק אם המועדון ישקיע לפחות 1.5 מיליון יורו בהחתמתם, מה שלא נראה כרגע. במועדון עדיין לא השיבו להצעה לצרף את החלוץ הגנאי של הלסינבורג השבדית, דייויד אקרם, ונראה כי בנאדו מחפש מועמדים בכירים יותר.

ויאם עמאשה שחקן מכבי חיפה בן רהב שוער רמת השרון. מגד גוזני
"עמאשה הולך עם הראש בקיר, הוא צריך להבין שהוא ישחק בקבוצה אחרת, או יישב ביציע"/מגד גוזני

הקבוצה תשוב להתאמן כשתקיים אחר הצהריים אימון נוסף לקראת המשחק מול חזאר לנקראן ביום חמישי (20:00). כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במהלך המחנה סיכם הקשר אייל גולסה עם סגן הנשיא עוזי מור כי יחפש קבוצה עד סוף יולי, אחרת ייפתח משא ומתן להארכת חוזהו בשלוש שנים נוספות. גולסה לא פתח בהרכב במהלך מחנה האימונים וגם לא צפוי לפתוח במשחק הקרוב. דינו אנדלובו יעבור בחמישי בדיקה שתוצאותיה עשויים לקבוע שישוחרר מהקבוצה. קצב מכירת המנויים ממשיך לגדול. עד כה נמכרו כ-5,000 מנויים, שיזכו את בעליהם בכרטיס חינם למשחק.

פוצץ המו"מ בין איציק כהן לבני סכנין, חזר להתאמן בחיפה

דינו אנדלובו ייבדק שוב ועשוי לעזוב

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

חלוץ פטרולול פלוישטי ז'רמי בוקילה. EuroFootball, GettyImages
"בוקילה שחקן נהדר, אבל צריך להגיע לסיכום על העלויות שלו וזה לא פשוט בכלל"/GettyImages, EuroFootball

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully