וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דינו אנדלובו ייבדק שוב ועשוי לעזוב

12.7.2013 / 11:38

השחקן זומן לבדיקה מספר שעות לפני חזאר. ייתכן שפיליאבסקי יעזוב איתו. דלה ימפולסקי התאמן עם הנוער, אזולאי לא הגיע

אחרי שאתמול (חמישי) דרשו במכבי חיפה מהחלוץ דינו אנדלובו לערוך בדיקה נוספת, הבוקר גם נקבע התאריך המיועד: ה-18 ביולי, מספר שעות לפני משחקה הביתי של חיפה בשבוע הבא מול חזאר לנקראן האזרית. הבקשה הזאת מגיעה לאחר שבחיפה ביקשו מהשחקן לעבור בדיקה אחת, שהתוצאות שלה היו טובות ובישרו כי הוא יחזור תוך תקופה קצרה למגרשים.

כעת, אם התוצאות בבדיקה החוזרת לא יעידו על כך שהשחקן יחזור תוך שבועיים למגרשים, הוא יוצב מיידית ברשימת ההעברות ולא יירשם למשחק במסגרת הסיבוב השלישי, אם חיפה תעפיל אליו. מי שנרשם למשחק הוא הבלם אנדריי פיליאבסקי, שישמש גם כקשר אחורי מחליף. בימים האחרונים עלתה אפשרות שהשניים יעזבו יחד את מכבי חיפה, זאת משום שפיליאבסקי מחזיק בהצעות מבית"ר ירושלים והפועל באר שבע.

דינו אנדלובו מכבי חיפה פצוע. אדריאן הרבשטיין
עשוי לעזוב. אנדלובו/אדריאן הרבשטיין

המגן טאלב טואטחה פצוע ולא הגיע לאימון, אבל ההערכה היא שיהיה כשיר למשחק. השחקן, כמו גם איסמעיל ריאן, אמור להיות בסגל למרות צום הרמאדן. השחקנים המוסלמים של חיפה סיכמו שיצומו רק בימים שבהם הם לא מתאמנים, וזאת בעקבות החום הכבד שלא מאפשר להתאמן ללא הקפדה על שתיה מרובה. הקשר דלה ימפולסקי ביקש לחזור להתאמן וערך אימון ריצה עם הנוער, בהתאם להודעה של חיפה לפני המשחק. השחקן מחזיק בהצעה מבני סכנין ורוצה לעבור אליה. גם רמת השרון התעניינה בשחקן. ויאם עמאשה הצטרף לאימון הריצה בחוף הים. בחיפה רוצים שעמאשה יעבור לקרית שמונה, אך השחקן מסרב ומבקש להמשיך להתאמן עם הירוקים. שלומי אזולאי לא הגיע לאימון.

הקשר אייל גולסה מחכה להצעות מבלגיה. אם לא ישיג הצעה תוך פחות משלושה שבועות (עד סוף החודש) חיפה תיכנס איתו למשא ומתן על חוזה חדש ומשודרג. במקרה כזה, סעיף השחרור של גולסה יקטן משמעותית והוא יוכל לצאת בקיץ הבא לאירופה בתנאים מקלים.

המאמן אריק בנאדו עדיין לא מצא חלוץ שיוכל לשדרג את הקבוצה. למועדון הוצע החלוץ הגנאי של הלסינבורג השבדית, דיויד אקרם (22), אך הוא אינו אחד משני המועמדים המובילים של המאמן לתפקיד. ג'רמי בוקילה עדיין לא ירד מהפרק. סטפן שצ'פוביץ' אינו בתוכניות של המאמן בשלב זה, והוא יחזור לתוכניות רק אם המועמדים המובילים לא יגיעו לקבוצה.

ויאם עמאשה מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חיפה רוצה שיעבור לקרית שמונה. עמאשה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully