וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצץ המו"מ בין איציק כהן לסכנין, חוזר להתאמן בחיפה

14.7.2013 / 13:45

הירוקים דרשו מהבלם לקצץ בשכרו תמורת עזיבה. בחיפה עדיין מגששים אצל בוקילה, שעלותו יקרה. גם חלוץ גנאי הוצע

במכבי חיפה מעריכים כי חלוץ זר יגיע לפני הסיבוב השלישי של הליגה האירופית, אם הקבוצה תעפיל אליו. ביום חמישי יתקיים המשחק הראשון של הסיבוב השני. הגעת חלוץ זר עשויה לשנות מעט את המחשבות של בנאדו לגבי שמעון אבוחצירא, שיכול לשחק גם בכנף. חן עזרא יכול לשחק בשני הצדדים בקישור וכך גם אלון תורג'מן שתורגל במחנה גם בצד ימין וגם כחלוץ תשע.

כפי שכבר פורסם השבוע, ז'רמי בוקילה הקונגולזי שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט עדיין מועמד, אם כי מחירו יקר יחסית, ואילו סטפן שצ'פוביץ' שנמצא בדרכו לספרד נחשב לאופציה רביעית בלבד מבין רשימת החלוצים. למועדון הוצע החלוץ הגנאי של הלסינבורג השבדית, דיויד אקרם (22), אך הוא אינו אחד משני המועמדים המובילים.

הבוקר התברר שהמשא ומתן בין איציק כהן לסכנין פוצץ, לאחר שבקבוצה הבהירו שיהיו מוכנים לשלם רק חלק מחוזהו במכבי חיפה, והירוקים לא היו מוכנים להשלים את שאר השכר וביקשו ממנו לקצץ במשכורתו. בעקבות הדברים החליט כהן לחזור לאימוני מכבי חיפה.

חלוץ פטרולול פלוישטי ז'רמי בוקילה. EuroFootball, GettyImages
יקר יחסית. ז'רמי בוקילה/GettyImages, EuroFootball

אלון תורג'מן צפוי לפתוח מול חזאר לנקראן ואסמעיל ריאן אמור להמתין להזדמנות מהספסל. אייל גולסה עדיין לא חתם על חוזה חדש, ובמועדון ימתינו להצעות עד ה-31 ביולי, בהתאם לסיכום בין השחקן לסגן הנשיא עוזי מור. גוסטבו בוקולי וטאלב טואטחה אמורים להיות כשירים, אך אם הברזילאי לא יוכל לשחק בנאדו עשוי לפתוח עם אנדריי פיליאבסקי.

סינטאיהו סלליך שמאוכזב ממעמדו בקבוצה ממתין לסיום הסיבוב השני כדי לדעת האם הוא נכלל ברוטציה של המאמן ואז יחליט אם הוא עוזב. שחקן נוסף שממתין להבהרות לגביו הוא החלוץ דינו אנדלובו, שיעבור לפני המשחק בדיקה מכרעת בבית החולים רמב"ם בחיפה. תוצאות שיבשרו כי הוא לא יחזור תוך שלושה שבועות למגרשים, יובילו לשחרורו. בחיפה שוקלים לשחרר את אנדלובו וגם את פיליאבסקי, אם כי בנאדו לא יעשה מהלך כזה לפני שחלוץ יחתום בקבוצה ובירור קפדני לגבי מדיניות תקציב הרכש. אם פיליאבסקי יעזוב, הוא יקבל פניה מהפועל באר שבע, במידה ולא תחתים בלם לפני שהדבר יקרה.

הירוקים הודיעו אתמול כי 4,500 מנויים נמכרו עד כה. היום תחל מכירת הכרטיסים לקראת המשחק מול חזאר לנקראן האזרית. רוכשי מנויים יזכו לכרטיס כיסה חינם למשחק. לאור התרגול במחנה, נראה כי בנאדו יפתח עם אלון תורג'מן בצד שמאל של הקישור.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully